Nestle Türkiye’deki hedefini büyüttü

Hürriyet Haber
16 Nisan 2004 - 01:34Son Güncelleme : 16 Nisan 2004 - 01:34

1909’dan beri Türkiye’de olan Nestle, 2009’da Türkiye cirosunu yarım milyar dolara çıkartmayı hedefliyor.

DÜNYACA ünlü gıda firması Nestle 1909’da Karaköy’de küçük bir dükkan ile girdiği Türk pazarındaki 100’ncü yılı olacak 2009’da 500 milyon dolarlık ciro hedefliyor. Yeni ürünleri meyveli buğday gevreği Nesfit&Fruits’in tanıtımında konuşan Nestle Türkiye Kurumsal İlişkiler Direktörü Ahter Kutadgu, şirket olarak dünyadaki büyük potansiyellerini ülkemize tam anlamıyla yansıtamadıklarını, ancak önümüzdeki dönemde Türkiye’nin lider beslenme markası olmayı amaçladıklarını söyledi. Kutadgu, sektörün geleceğini belirleyen trendlerin gıdayı bir yaşamsal ihtiyaçtan çok, ‘iyi yaşama’ aracına dönüştürdüğünü vurgulayarak, ‘Yeni vizyonumuz ve ürünlerimizle dünyada ve Türkiye’de gıda sektöründe model olmak istiyoruz. Bu amaçla gelişmeye çok açık olan Türkiye pazarında 500 milyon doları aşan ciro hedefimizi de gerçekleştireceğimize inanıyoruz’ şeklinde konuştu. Büyük grupların da ilgi göstermeye başladığı gıda pazarında yaşanan rekabetin kendileri için olumlu bir etkisinin olacağını belirten Kutadgu, ‘Türkiye’deki gıda sektörünün yüzde 60’ı kayıtdışı. Bu nedenle sektör gerektiği kadar büyüyememiş. Ayrıca markasız ve sağlıksız ürünlere de sıklıkla rastlanıyor. Bizim amacımız böyle bir ortamda kaliteyi ve tüketici bilincini artırmak’ dedi.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı