Narenciyeye de ’aganigi’ formülü

Hürriyet Haber
06 Şubat 2006 - 00:00Son Güncelleme : 05 Şubat 2006 - 20:40

FINDIK tüketimini artırmak için kullanılan ve "aganigi naganigi" gibi sözcüklerle ilgi uyandıran televizyon reklamının benzerinin, dalında çürüyen narenciye için de çıkış yolu olabileceği belirtildi. Türkiye’nin narenciye üretiminin önemli bir bölümünün gerçekleştirildiği Adana, Mersin ve Hatay’da üreticiler satamadıkları narenciye ürünlerini son günlerde ya bedava dağıtarak, ya da ayaklarının altına alıp çiğneyerek protesto gösterisinde bulunurken, satışı artırmak için de çözüm yolları üretiliyor. Adana’nın merkez Seyhan İlçesi Ziraat Odası Başkanı Süleyman Girmen, AA muhabirine yaptığı açıklamada, televizyonlarda son yılların en ilgi çekici reklamı olarak gösterilen ve fındığın iç pazarda tüketimini artırmaya yönelik reklamın benzerinin narenciye için de çıkış yolu olabileceğini savundu. Girmen, fındığın insan sağlığına olan yararlarını konu eden ve ünlü sanatçı Özkan Uğur’un rol aldığı "aganigi naganigi" sloganının yer aldığı reklamın benzeri için önemli bir finans kaynağına ihtiyaç duyulduğunu vurgulayarak, "Oluşturulacak tanıtım komisyonuyla reklam filmi için finans kaynağı sağlanabilir" dedi.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı