Mezarlıkta reklama ‘hassas durum’ freni

Hasan AY/İSTANBUL
30.10.2005 - 00:00 | Son Güncelleme:

Zincirlikuyu Mezarlığı’nda, yıllardır kullanılmayan su deposunu onarıp üzerine belediyeden gerekli izni de alarak 10 Ekim’de dev bir kahve fincanı yerleştiren Nestle firması, ‘bazı aşırı hassas çevreleri rahatsız edebilir’ gerekçesiyle bu açık hava reklamını önceki akşam kaldırdı.

Nestle yetkilileri, şöyle dedi: ‘Birçok kuruluştan olumlu yansımalar aldık. Öte yandan İSKİ’ye ait olan bu deponun ayaklarının Zincirlikuyu Mezarlığı’nın yola bakan köşesinde duruyor olması bazı aşırı hassas çevreleri rahatsız edebilirdi. Bunu uygulamadan sonra görebildik. Sonuçta en küçük bir hassasiyete dahi müsaade etmemek amacıyla bu açık hava reklam çalışmasının başka bir yere nakline karar verdik. Firmamız, her dönemde toplumumuzun değerlerine saygı duymuş, bu alanda her zaman son derece özenli davranmıştır. Bu nedenle bu açık hava reklam çalışması hakkında ciddi bir eleştiri gelmemiş olmasına rağmen olası küçük bir hassasiyet dahi bizi bu değişikliğe götürdü.’

İletişim Açıkhava Reklam’ın internet sitesinde, su deposunun kira ücretinin 6 aylık 75 bin dolar olduğu görüldü.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı