Mey, ‘Hare’yle Uzakdoğu yolunda

Ceyhun KUBURLU
16.09.2005 - 02:13 | Son Güncelleme: 16.09.2005 - 02:13

Mey İçki, ‘Hare’ markasıyla 6 yeni likör çeşidini piyasaya sürerken, yılda 1.5 milyon şişe likör üretimi ile Uzakdoğu’ya likör ihraç edecek.

Halen Türkiye’deki likör üretiminin yüzde 75’ine sahip olduklarına dikkat çeken Mey’in CEO’su Galip Yorgancıoğlu, Çin, Singapur, Kore ve Hindistan gibi ülkelere önümüzdeki yıl likör ve şarap ihraç edeceklerini ve yıllık 1 milyon litre olan likör üretimini önümüzdeki yıl 2 milyon litreye çıkacağını söyledi.

FİYATI 19 YTL:

‘Hare’ adıyla 6 yeni likör çeşidi üreten Mey içki, ilk aşamada vişne, ahududu, portakal, nane, muz ve acıbadem çeşitleri ile piyasaya sürülüyor. 19 YTL’ye satılacak olan likörleri, ithal meyve aroması kullanılarak yapılan likörlerden ayıran en büyük özelliği ise gerçek meyve özleriyle yapılması. Ayrıca yeni likörlerde meyve oranı da yüzde 30’dan yüzde 60’a çıkarılıyor.

HEDEFİMİZ UZAKDOĞU:

Önümüzdeki yıl Çin, Singapur, Kore ve Hindistan gibi Uzakdoğu ülkelerine yılda 300 ile 500 bin litrelik alkollü içki ihraç edeceklerini söyleyen Mey CEO’su Galip Yorgancıoğlu, ‘Uzakdoğu insanlarının yüzde 70’i bu tip batı değerleriyle tüketim yapmak istiyor. Bunların başında ise şarap ve likör gibi alkollü içecekler geliyor. Şarabı tanıyorlar ve seviyorlar. Likör ise bu insanlara çok ilginç geliyor. Önümüzdeki sezon ihracatımızı Uzakdoğu’ya kaydırarak, yeni pazarlara ulaşmak gibi bir hedefimiz var’ dedi.

ŞİŞEDE OSMANLI KADINI:

Osmanlı haremindeki kadın bakışından esinlenerek tasarlanan ‘Hare’nin şişesi Fransa’dan ithal ediliyor. Yeni likör markası Hare’nin anlamı ise ‘Gözde dalgalanır gibi görünen parlak çizgiler’ anlamına geliyor.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı