Spor Haberleri

« Hürriyet.com.tr
MENÜ

Mesut Özil ilgi odağı oldu

A Milli Futbol Takımı'nın 2012 Avrupa Şampiyonası Eleme Grubu'nda Almanya ile yaptığı maçta forma giyemeyen Alman Milli Takımı'nın Türk asıllı oyuncusu Mesut Özil, Türk taraftarların ilgi odağı oldu.

A.A.
SON GÜNCELLEME
Sakatlığı nedeniyle maçta forma giyemeyen Almanya'nın Türk asıllı futbolcusu Mesut Özil, karşılaşmayı tribünden izledi.

Maç öncesinde Türk taraftarların büyük ilgi gösterdiği Mesut, bol bol imza dağıtıp, fotoğraf çektirdi.

Schumacher: “Bu maçta Türkiye'yi tutacağım”

Futbol tarihinin en iyi kalecileri arasında gösterilen Alman Milli Takımı ve Fenerbahçe'nin eski file bekçisi Toni Schumacher de karşılaşmayı izledi.

Maç öncesi NTV'nin sorularını yanıtlayan Schumacher, bir sigorta firmasının davetlisi olarak geldiğini belirterek, “Alman arkadaşlarım bana kızmasınlar, ama bu maçta Türkiye'yi tutacağım. Çünkü Almanlar zaten şampiyonaya katıldılar. Buradaki seyirciyi, atmosferi gördükten sonra Türkiye'nin Avrupa'ya mutlaka gitmesi gerektiğini düşünüyorum” dedi.

Schumacher, Türkiye'nin seyircisini yanına alıp, hızlı bir şekilde baskı yaparak maçı kazanabileceğini belirtti. Schumacher, Volkan Demirel'in kendisine güvenen ve iyi bir kaleci olduğunu da sözlerine ekledi.

Carl Lewis, Türkiye forması giydi

Nike'ın 33. Kıtalararası Avrasya Maratonu'na sponsorluğunun tanıtımı için İstanbul'a gelen dünyaca ünlü ABD'li eski atlet Carl Lewis de karşılaşmayı izleyenler arasındaydı.
Türk Milli Takımı forması giyen efsane atlet, Türk Telekom Arena'da bulunmaktan dolayı büyük mutluluk duyduğunu dile getirdi. Carl Lewis futbol maçlarını takip ettiğini de dile getirdi.

Taraftarlara 50 bin atkı dağıtıldı

Türk Telekom Arena'daki büyük maç için milli takımın ana sponsorları ve resmi tedarikçileri, stat çevresinde ve stadyum içinde farklı aktiviteler düzenlerken, taraftarlara 50 bin atkı dağıtıldı.

Nike, stadın ana girişi ve güney cephedeki GS Store mağazalarında milli takım ürünleri satışı yaparken, Turkcell'in görevlendirdiği 90 kişi TFF, Turkcell ve NTVSpor ortaklığıyla üretilen maça özel 50 bin atkı taraftarlara dağıtıldı.

Coca Cola, yayıncı kuruluş aracılığı ile 100 adet kapalı tribün bilet, TTNet de doğu tribününde 7 bin adet köpük eldiven dağıttı. Ayrıca gezici olarak yüz boyama yapıldı.

Mercedes Benz stat çevresindeki çeşitli noktalarda bazı model araçlarını sergilerken, firmanın 10 kişilik ekibi taraftarlara 10 bin adet pat-pat dağıttı.

Ülker, Vip 2, Vip 1 stadyum doğu alt girişinde 5000 adet Ülker atkısı dağıttı. Ayrıca Ülker gezici personeli, doğu ve batıdaki tüm localarda kişilerin istekleri doğrultusunda fotoğraf çekimi yaptı.

Türk Hava Yollarının twitter ve Facebook'tan yaptığı kampanya ile bilet kazananlar metro çıkışındaki Biletix gişesinden biletlerini temin ettiler.

Bunları da Beğenebilirsiniz