Mercedes’in tabelası ‘Kemalpaşa’dan

Hürriyet Haber
14 Eylül 2015 - 22:35Son Güncelleme : 14 Eylül 2015 - 22:35

ALMANYA ve Türkiye’de yaptığı satın almalarla hizmet ağını genişleten Say Reklamcılık, franchise ağını büyüterek 2019 yılında cirosunu 150.4 milyon TL, net kârını 17.8 milyon TL’ye yükseltmeyi hedefliyor.

Kurumsal kimlik çözümleri ve açık hava reklamcılığı sektöründe faaliyet gösterdiklerini ifade eden Say Reklamcılık’ın Yönetim Kurulu Başkanı Erkan Güldoğan, Türkiye’de daralan piyasalar nedeniyle yönlerini yurtdışına çevirdiklerini belirtti. Alfa Romeo, Mercedes, Samsung, HSBC ve Nissan ile kurumsal kimlik çözümleri konusunda çalıştıklarını ifade eden Güldoğan, “Mercedes Benz’in Avrupa’daki 3 bin noktasında yeni konseptin kurumsal kimlik ihalesini kazandık. İzmir Kemalpaşa’da üretilen logo ve tabelalar Avrupa’daki Merceds Benz noktalarında kullanılıyor” dedi.

FRANCHİSE İLE BÜYÜYECEK

İtalya, İspanya, Fransa, İngiltere ve Şili’de franchiseları bulunduğunun altını çizen Güldoğan, 2016 sonunda 18 franchise’a ulaşmak istediklerin belirtti. İzmir’in Kemalpaşa ilçesinde toplam 16 bin 750 metrekarelik fabrkada 200’ü aşkın personelle hizmet verdiklerini söyleyen Güldoğan, şöyle konuştu: “Gücümüzü artırmak için önemli satın almalar yaptık. Almanya’da kurumsal kimlik çözümleri sektörünün en büyüğü IMM Network’ü 2014 yılında 1.5 milyon Euro’ya, logo ve otomotiv yan sanayine üretim yapan Borsi’nin yüzde 49.9’unu, 2015 yılının Temmuz ayında da Plaka Mobilya’nın yüzde 100’ünü satın aldık.”
Güldoğan, satış ağını güçlendirmek için eylül başında Say Kurumsal Kimlik Hizmetleri ve Tasarım A.Ş.’yi kurmak amacıyla tescil işlemlerini başlattıklarını söyledi. Say Reklamcılık’ın 2015 yılının ilk altı ayında kârını yüzde 399 arttırdığını kaydeden Güldoğan, geçen yılın aynı döneminde 538 bin 863 TL kâr açıklayan şirketin, net kârını da 2.7 milyon TL’ye yükselttiğini söyledi.


Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı