Memnuniyet seferberliği

Hürriyet Haber
28 Mayıs 2017 - 20:49Son Güncelleme : 28 Mayıs 2017 - 20:49

Fransız Renault, Türkiye’de liderliğini kalıcı hale getirmek için düğmeye bastı. Renault Mais Genel Müdürü Berk Çağdaş, “Hem bayi hem müşteri memnuniyeti liderlikte çok büyük rol oynuyor. Biz bu konuda adeta seferberlik başlattık” dedi.

İLK dört ayda toplam pazar ve binek otomobilde lider olan Renault Mais, bu unvanını sürdürmeyi hedefliyor. Geçiğimiz yıl sonunda Renault Mais’in Genel Müdürlük koltuğuna oturan Berk Çağdaş, 2017’de çok iyi bir performans sergilediklerini belirterek, “31 bin 126 adet satış rakamı ve yüzde 13.4 pay ile toplam pazar, 27 bin 324 adet satış ve 15.7 pay ile binek otomobil pazarında liderliğimizi sürdürüyoruz” dedi. Liderliğin gurur verici bir unvan olduğunu ancak önemli sorumluluklar da getirdiğini söyleyen Çağdaş, yıl sonunda liderliği sürdürecekleri konusunda iddialı konuştu.

Renault markası ile elde ettiğimiz başarıda Türkiye’de Oyak Renault Fabrikaları’nda üretilen Megane Sedan ve Clio’nun önemli katkısı olduğu anlatan Çağdaş, şunları söyledi: “Renault modelleri yeni marka kimliği ile tasarım açısından büyük beğeni topluyor. Müşterilerimize eksiksiz bir ürün gamı sunuyoruz. Markamızın sahip olduğu ve müşterilerimizin ihtiyacına, tercihine uygun sunduğu zengin model ve motor seçenekler bu tercihte önemli rol oynuyor. Müşteri memnuniyeti de bu tercihte çok büyük rol oynuyor. Bizzat takipçisi olduğum müşteri memnuniyeti konusunda da adeta seferberlik başlattık ve bu konuda ciddi yatırımlar yapıyoruz. Bayi memnuniyeti de müşteri memnuniyeti gibi önceliklerimiz arasında yer alıyor. Yetkili satıcılarımızı tek tek ziyaret ederek Renault ve Dacia markalarımızı daha da yukarılara taşımak üzere fikir alışverişinde bulunup, planlarımızı paylaşıyoruz. ”

Memnuniyet seferberliği

YENİ CAPTUR TÜRKİYE’DE

AVRUPA’nın en çok satan şehirli crossover modeli Renault Captur, yenilenerek Türkiye’de 81 bin 450 TL’den başlayan fiyatlarla satışa sunuldu. Böylece Koleos ve Kadjar ile birlikte Renault’nun SUV serisi tamamlandı. Captur Türkiye’de; Touch, Icon ve Outdoor olmak üzere 3 ekipman seviyesi ve 2 dizel (dCi 90 EDC ve manuel), 2 benzinli motor seçeneği (TCe 120 / otomatik ve manuel) ile pazara sunuluyor. Captur’un 2016’da 3 bin 783 adetle segmentini ikinci sırada tamamladığını söyleyen Berk Çağdaş, yeni aracın başarısını sürdüreceğini kaydetti.



    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı