« Hürriyet.com.tr
MENÜ

Melo gitti sosyal medya yıkıldı!

Galatasaray'ın Brezilyalı yıldızı Felipe Melo'nun 3.7 milyon Euro Inter'e satılması sosyal medyada büyük yankı yarattı. Twitter ve Facebook'ta konuya ilişkin binlerce mesaj atıldı.

Hürriyet Haber
SON GÜNCELLEME

İşte o mesajlardan bazıları...

@UltrasForza1905
ULEN MELO SENI COK ÖZLEYECEĞİZ!

Melo gitti sosyal medya yıkıldı

@fenercom10
Emenike'nin 1 yıllık kirası 3.5 milyon, Melo bonservisi 3.75 milyon, ne diyeyim.

@erenic
GS'nin Melo'suz (kesici) merkez orta sahası: Selçuk (30) Jose (20), Hamit (32), Bilal (32), Jem (26) + Çolak (24) Çok yetersiz?

@fenerama
Melo gitmiş olabilir, Türk hakemleri hala galatasaray'da.

@SportifCumleler
Melo gitti der. Gitsin, vallahi gitsin. Usandım. Böyle bir şey olamaz.

@TolgaErsoy34
Herşey için teşekkürler Melo! Yolun açık olsun

Melo gitti sosyal medya yıkıldı

@akinanli
Hagi'den sonra kaç sene cektik Sneijder gelmeden? Peki Melo gelmeden bizim orta sahamiz nasıldı? Bu yolun sonu Dursun/Hamza --->OUT

@kygntmr1905
Drogba'yı yolladınız, Melo'yu gönderdiniz, Sneijder'i ASLA yedirmeyiz...

@The_beast2362
Ayrılık zamanı ha ? Öyle olsun Melo... Bu Taraftar Seni Asla UNUTMAYACAK!

@FATOMGS
Biz transfer bekliyoruz Melo satılıyor. Muslera ve Sneijder'i nereye saklasak? ??

@Melih_Karatekin
Yav ortalık iyice karıştı valla. Kafam almıyor artık. Melo-Telles gitti. Denayer-Grosskreutz daha KAP'a bildirilmedi. Campbell diyolar.Ohoo

@derin1905
Şu an ağlamamak icin kendimi zor tutuyorum. Ne demek Melo gitti ve transferin son gununde. Böyle şey olmaz

Melo gitti sosyal medya yıkıldı

@nuristiif
Melo sizi hiç bırakmayacaktı hani? Galatasaray'dan ayrılmaya niyeti yoktu falan? Ahahahahaha????

@okayadelen
Emre ortalıktan çekildi, Melo gitti... Lige karşı daha sıcak duygular beslemeye başladım

@mustafalann
Inter'in transferini bedavaya kapatmaya çalıştığı Melo'yu, sözleşme yapıp 3.7 milyona satmak yönetimimizin tarihindeki tek başarısı oldu.

@ZaraliMerve
Melo gitmek istedi ve son güne kadar bunun için çabaladı.. Yerini doldurabilir miyiz? Aslaa! Kalbimize oturdu be!

@onurgrp
Melo'yla birlikte Melo'nun askerleri de gitti mi? :(

@tanjuagyol
Yarsuvat ve Özbek zihniyeti takımı ne hale getirdiniz yazıklar olsun #Melo

@tantinitinton
Melo nereye gidiyor ya? Oha baya üzüldüm ben

@oguzhangkcn
Melo bitmiş


Bunları da Beğenebilirsiniz
İlişkili Haberler