Gündem Haberleri

    Medyanet ve Mynet dijital pazarlamanın geleceği için el sıkıştı

    Hürriyet Haber
    05.12.2017 - 18:54 | Son Güncelleme:

    Mynet, çok kanallı dijital reklam envanterinin yönetimi, optimizasyonu, direkt ve programatik satışı için dijital pazarlamanın öncülerinden MedyaNet ile stratejik iş birliğine imza attı.


     Mynet'in desktop, mobil, mobil uygulama ve video reklam envanteri, kurulan iş ortaklığı çerçevesinde MedyaNet'in 15 yıllık pazarlama ve teknoloji deneyimiyle pazara sunulacak. İş birliği çerçevesinde Mynet’in yurt için direkt ve programatik satışları 1 Ocak tarihinden itibaren MedyaNet ile yürütülecek, native (doğal) reklam ve yurtdışındaki reklam işbirlikleri Mynet bünyesinde yer almaya devam edecek.
    KAZANAN REKLAM VERENLER VE İNTERNET KULLANICILARI OLACAK
    Mynet olarak Türkiye'deki internet kullanıcılarının %35'ine eriştiklerini hatırlatan Mynet CEO'su Bilgen Aldan, "MedyaNet ile gerçekleştirdiğimiz iş birliği, yeni stratejik ortağımızın yerel pazarda 15 yılı aşkın online reklam tecrübesini Mynet'in lider platformuyla bir araya getiriyor. Hem reklam verenlere hem de internet kullanıcılarına katma değer sağlayacak bu iş ortaklığından dolayı büyük mutluluk ve heyecan duyuyoruz," dedi.
    SİNERJİ, TÜRKİYE’DE DİJİTAL REKLAMCILIĞI İLERİ TAŞIYACAK
    MedyaNet'in 2002 yılından bu yana pazarlama sektöründe Türkiye'nin en güçlü online reklam platformu olarak konumlandığını vurgulayan MedyaNet Genel Müdürü Rima Erdemir, "Bu kapsamda display, mobil, online video, native, sosyal medya, influencer marketing ve veri odaklı sunduğumuz entegre çözümlerle markalara dijital kampanyalarında en etkili ve en verimli geri dönüşü sağlamak için çalışmaktayız. MedyaNet dünyadaki trendleri yakından takip ederek kendini sürekli dijitalin hızlı değişimine adapte etmekte, kendi bünyesinde teknolojiler ve yeni reklam ürünleri geliştirmekte ve dijital reklam teknolojileri sunan tüm 3.partilerle çalışarak kapsamlı ve etkili çözümler sunmaktadır," diye konuştu.

    Mynet ile kurulan güçlü iş birliği çerçevesinde her iki şirketin kendi alanlarındaki deneyimlerini bir araya getireceğini belirten Erdemir, "Mynet ile yarattığımız sinerji, Türkiye'de dijital reklamcılığın gelişmesine de katkı sağlayacaktır. Bu iş birliği ile MedyaNet reklam verenlere daha geniş bir reklam platformu sağlayacak, yönettiği data yönetim platformu MedyaNet Audience’ın data hacmini genişletecek ve hedef kitle segmentlerini zenginleştirecektir," dedi.

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı