İSTANBUL HABERLERİ MERKEZ HABERLERİ

“Medya ve Reklam Dünyası'nda Kadının Rolü” konuşuldu

DHA
29.12.2017 - 17:13Son Güncelleme :
DHA

İSTANBUL, (DHA)-İSTANBUL’DA, iş hayatında kadının rolünün önemine dikkat çeken ve çalışma yaşamındaki kadınların oranının artırılmasının neden gerekli olduğu konusunda farkındalık yaratmak için bir etkinlik düzenlendi.

Geçtiğimiz gün yapılan Medya ve Reklam Dünyası’nda Kadının Rolü etkinliğine, Reklamverenler Derneği Başkası Ahmet Pura, P&G Türkiye-Kafkasya Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Ayça Demirci Turgay ve Kanal D ve Yapım Şirketleri CEO’su Özge Bulut Maraşlı, konuşmacı olarak katıldı.

Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura, “10 Ocak günü Reklamverenler Derneği’nin Yönetim Kurulu Toplantısı var, o toplantıda bu etkinlikten bahsedeceğim ve biraz daha bilinirliliği arttırma yönünde ilk girişimim başlamış olacak.” dedi.  P&G Türkiye-Kafkasya Kurumsal İletişim Bölüm Başkanı Ayça Demirci Turgay da konuşmasında “Herkesin eşit olduğu, eşit söz hakkına sahip olduğu, kadın-erkek ayrımcılığının olmadığı bir dünya yaratmak bize düşen görevlerden bir tanesi” diye konuştu. Kanal D ve Yapım Şirketleri CEO’su Özge Bulut Maraşlı ise “Kadın çalışanların sayısı az, televizyonlarda kadın en doğru şekilde anlatılmalı. Bu toplumsal sorumluluktur” dedi.

Alanlarındaki uzman katılımcılar konuşmacılarında, kadının iş gücüne katılımının arttırılmasının önemine dikkat çekti.

(FOTOĞRAF)

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Merkez haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Merkez haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde “Medya ve Reklam Dünyası'nda Kadının Rolü” konuşuldu haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

İSTANBUL NAMAZ VAKİTLERİ

26 Eylül 2018, Çarşamba
  • İmsak
    05:23
  • Guneş
    06:48
  • Öğle
    13:02
  • İkindi
    16:22
  • Akşam
    19:03
  • Yatsı
    20:23
Sayfa Başı