Mc Donalds promosyon şirketi kurdu

Hürriyet Haber
09.01.2002 - 15:27 | Son Güncelleme:

Ekonomik kriz nedeniyle ODTÜ başta olmak üzere bazı noktalardaki satış mağazalarını kapatmak zorunda kalan uluslararası "hamburger devi" McDonald's, Türkiye'deki satışlarını artırmak üzere promosyon şirketi kurdu.

Öğrenci protestosu ve ekonomik kriz nedeniyle ODTÜ başta olmak üzere bazı noktalardaki satış mağazalarını kapatmak zorunda kalan uluslararası "hamburger devi" McDonald's, satış hacmini yükseltmek amacıyla belirlenecek stratejiyi oluşturmak üzere promosyon şirketi kurdu.

 "McDonald's Promosyon Ticaret Anonim Şirketi"ne; McDonald's Restaurantları A.Ş., Mustafa Fadlullah Cerrahoğlu, Sadi Salih Fansa, Ayperi Akıska ve Mustafa Selçuk Aylin ortak olarak katıldı.

Pazarlama teknikleri, tanıtım, halkla ilişkiler, ticari araştırma ve diğer tanıtım araçlarıyla Türkiye'deki McDonald's Restaurantları işleticilerinin çıkarlarını artırmayı amaçlıyor.

Türkiye'de McDonald's Restaurantları'nın, "ekonomik iyileştirilmesini" uygun ve gerekli olan yollarla sağlamayı hedefleyen Şirket, McDonald's ürünlerinin satışını ve dağıtımını da geliştirecek.

SERMAYESİ 5 MİLYAR

5 milyar lira sermaye ile kurulan Şirket'te, McDonald's Restaurantları A.Ş. hisselerin yüzde 96'sının sahibi olurken, diğer ortakların payı yüzde 1 olarak belirlendi.

 Şirket Yönetim Kurulu'na Hakan Serim, Sadi Salih Fansa, Robert Joseph Chiasson, Ayperi Akıska, Nazila Besavend Özhan Mustafa Fadullah Cerrahoğlu getirildi.

(ANKA)

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı