Ege Haberleri

    Mavi Masa’dan köpek ihbarına yönlendirme

    Eray GÖRGÜLÜ
    06.05.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Mine Eren, ALO 153’e gelen şikayetlerin, kendisine yönlendirildiğini öne sürdü. Eren, uygulamanın ilk başta birkaç tesadüf telefonla başladığını, sonra rutin hale geldiğini söyledi.

    GÖLBAŞI’nda yaklaşık 3 bin köpeğin yaşadığı barınağın yöneticisi olan ve yıllardır sokak hayvanlarıyla ilgili projeler yürüten Mine Eren, belediye tarafından uygulanan ilginç “ihbar zinciri”ni Ankara Hürriyet’e anlattı.

    Duyarsız kalamıyoruz

    Eren, şunları söyledi:“Duyarsız kalamıyoruz. Belediye yetkilileri de, yıllar önce kendilerine gelen ihbarları bir kaç kere bize yönlendirmişti. Biz Muzaffer Eryılmaz’ın Çankaya Belediye Başkanlığı yaptığı dönemde, şikayetleri Çankaya Belediyesi’ne iletiyorduk. Birkaç kere bu sıkıntılar çözülünce, Büyükşehir Belediyesi’nin ALO 153 Mavi Masa hattı, bu ihbarları bize yönlendirmeyi rutin hale getirdi.  Ancak, Muzaffer Eryılmaz döneminden sonra, Çankaya Belediyesi’yle de eskisi gibi işbirliğimiz sürmedi. Dolayısıyla vakıf olarak, bireysel olarak bunlarla uğraşmaya başladık. Ancak, ALO 153 ihbarları bize yönlendirmeye devam ediyor. Saat de farketmiyor, sabahın erken saatleri, gece yarıları gidiyoruz. Mesela geçtiğimiz günlerde, gece saat 01.00 civarında, arayıp Talatpaşa Bulvarı’nda dövülmüş, işkence görmüş bir köpek var dediler. Ben de yanıma bir arkadaşımı alıp oraya gittim. Düşünsenize pavyonların olduğu caddede, iki kadın sokakta köpek arıyor. Maalesef artık herkes duyarsızlaştı. Büyükşehir Belediyesi’nin resmi bir makamı bile uğraşmak yerine, bize yönlendiriyor.”

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNAN HABERLER

        Sayfa Başı