Markaları yaratan ve yaşatanlar İstanbul'da buluşuyor

Hürriyet Haber
09.10.2003 - 14:38 | Son Güncelleme: 09.10.2003 - 14:38

“Gerçek başarılar tesadüflere dayanmaz” noktasından hareket eden dünyaca ünlü marka uzmanlarının büyük buluşması, Yürekli Eğitim ve Danışmanlık tarafından 18-19 Aralık 2003 tarihleri arasında Swissotel İstanbul’da bu yıl dördüncü kez düzenlenecek MARKA 2003 Konferansı’nda gerçekleşecek.

Marka ve yönetim konularında yaptığı çalışmalar ile eğitim sektörünün önde gelen kuruluşlarından olan Yürekli Eğitim ve Danışmanlık tarafından ilki 2000 yılında gerçekleştirilen MARKA Konferansı, iş dünyasında yarattığı etki ve her yıl yenilenen içeriği ile kendisi  bir “marka” haline geldi.

Bu yıl dördüncüsü düzenlenen Marka Konferansı bu anlamda markalaşmak, yarattığı markayı büyütmek, farklılaştırmak, gençleştirmek ve ölümsüzleştirmek isteyenler ve başarılı marka stratejilerini yakından tanımak isteyenler için  bir “Zirve” niteliğinde olacak.

Geçen yıllarda olduğu gibi bu yıl da farklı disiplinlerden marka uzmanlarını buluşturacak olan MARKA 2003 Konferansı, marka stratejilerini geliştiren ve bu markaları dünyaca üne kavuşturan yaratıcılarını bir araya getiriyor.

2003 yılı Aralık ayında gerçekleşecek ve “Marka” konusunda tam anlamıyla “Zirve” niteliğini taşıyacak konferansın yöneticiliğini her yıl olduğu gibi yine BJ Cunningham üstleniyor. Dünyada marka konusunda yaşanan en son gelişmelerin ve trendlerin tartışıldığı MARKA 2003 Konferansı’nda BJ Cunningham dışında yine birbirinden renkli ve başarılı isimler bir arada olacak…

ABD’nin, tüketici davranışları konusunda en önemli uzmanlarından biri olan ve “Tüketicinin zihninde yaşayan adam” olarak kabul edilen Michael Solomon, Marka 2003 Konferansı katılımcılarını 2004 yılında karşımıza çıkacak tüketicinin değişen davranışları ve onu değişime iten unsurlar hakkında bilgilendirecek.

Efsane markaları birer vaka olarak inceleyen ve incelediği bu markaların başarı sırlarını anlattığı “Uncommon Practice” ile en iyi satan kitaplar listesinde yer alan Shaun Smith’de Marka 2003 Konferansı’nın uzman katılımcıları arasında. Aynı zamanda bir çok uluslararası şirkete marka danışmanlığı hizmeti veren Forum Corperation’un  başkan yardımcılığı görevini yürüten Shaun Smith, dünyaca kabul edilen başarılı markaların sırlarını MARKA 2003 Konferansı’nın katılımcılarıyla paylaşacak.

18-19 Aralık’ta düzenlenecek MARKA 2003 Konferansı’nı zenginleştirecek birbirinden çarpıcı isimler arasında marka harikası David Beckham projesinin yaratıcısı İngiltere’nin önde gelen menajerlik firması SFX Sports’un başkanı Jon Holmes da var. Holmes, Marka 2003 Konferansı katılımcılarını oynadığı futbolun ötesinde, markalaştırılan kimliği ile uluslararası sponsorluk listelerinin en üst sıralarında yer alan David Beckham mucizesinin nasıl yaratıldığı hakkında bilgilendirecek.

“Dünyayı Değiştirmek İstiyorum” diyerek parfümden aydınlatmaya, askıdan posta kutusuna, sofradan modaya 500’ün üstündeki ürün tasarımına imza atan, geliştirdiği tasarımları The Museum of Modern Art, San Francisco Museum of Art gibi dünyanın belli başlı müzelerinde sergilenen, “I Want To Change The World” kitabının yazarı Karim Rashid, en yeni fikirleriyle MARKA 2003 Konferansı’nda. Rashid, marka dünyasını değiştirecek fikirlerini, 18-19 Aralık tarihlerinde Marka 2003 Konferansı katılımcılarıyla paylaşacak.

Dünyanın en iyi marka imaj yaratım şirketleri arasında yer alan ve “Emotional Branding - Duygusal Markalaşma” kavramıyla devrim yaratan Desgrippes Gobe Group’un kurucusu ve başkanı Marc Gobe marka dünyasının temellerini etkileyen bu güçlü görüşü Marka 2003 Konferansı katılımcılarına tüm boyutlarıyla anlatacak.

 “Lüks markalar farklı sektörler için kullanılabilecek iş modellerine öncü olabilir mi?” sorusuna yanıt arayan ve bu konudaki araştırma sonuçlarını Fransa’nın en önemli işletme okullarından ESSEC’te lüks markalar konusunda verdiği MBA dersinde anlatan Marie France Pochna’da Marka 2003 Konferansı’nda. Sahip olduğu bu özellikleriyle “Lüks markaların tüm sırlarını bilen” kişi olarak kabul edilen  Marie France Pochna, MARKA 2003 Konferansı katılımcılarını lüks markaların sihirli dünyasına götürecek.

Marka ve markalaşmak hakkında bilmek istediğiniz her şeyi 18-19 Aralık tarihlerinde tek çatı altında toplayan Marka 2003 Konferansı, burada belirtilen isimlerin yanı sıra marka konusunda dünyada ve Türkiye’de haklı üne kavuşmuş sürpriz isimlere de ev sahipliği yapacak.  Yürekli Eğitim ve Danışmanlık tarafından bu yıl dördüncüsü düzenlenen Marka 2003 Konferansı’nın sponsorları da Türkiye’de alanlarında öne çıkmış  birbirinden güçlü markalardan oluşuyor.

Konferansın Ana Sponsoru – WORLDCARD, İletişim Sponsoru – Hürriyet Gazetesi, Görsel Medya Sponsoru – CNN TURK, Oturum Sponsoru – Siemens “Ev Teknolojisi” ve Dağıtım Sponsoru – Yurtiçi Kargo.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı