Teknoloji Haberleri

TEKNOLOJİ

    Markafoni ve Microsoft’tan Bulut AVM

    Hürriyet Haber
    14 Ocak 2015 - 12:02Son Güncelleme : 14 Ocak 2015 - 12:02

    Markafoni, Microsoft bulut teknolojisiyle Türk moda, ev ve yaşam-stil perakende markalarına yeni teknolojiler sunan bir e-ticaret platformu sağlıyor.

    Markafoni ile Microsoft, yeni yılı e-ticaret dinamiklerini değiştirecek bir iş birliğiyle karşıladı. Microsoft’un bulut bilişim teknolojisi ve e-ticaret çözümleriyle altyapısını güçlendiren Markafoni, tüketicilerini “Bulut AVM”de yeni bir alışveriş deneyimine davet ederken, Türkiye’deki e-ticaret ve perakende sektörüne de yeni bir dinamizm kazandırmayı planlıyor.

    Microsoft ve Markafoni arasındaki iş birliği, Markafoni Grubu CEO’su İlker Baydar, Naspers Grubu E-ticaret COO’su Lawrence Illg, Microsoft Türkiye CEO’su Tamer Özmen ve Kurumsal Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Eda Uluca’nın katıldığı basın toplantısıyla bugün duyuruldu.

    Markafoni Grubu CEO’su İlker Baydar, yeni iş birliği kapsamında Markafoni’nin Türkiye’nin ilk ve en değerli online alışveriş platformunu hayata geçireceklerini belirterek şöyle konuştu: “Markafoni olarak e-ticaret alanındaki yerel tecrübemizi Naspers’ın global deneyimi ile bir araya getirerek Türkiye’deki moda şirketlerinin hizmetine sunmayı hedefliyoruz. Perakende sektöründe onlarca başarılı projeyi hayata geçirmiş olan Microsoft Türkiye ile yarattığımız güç birliğiyle, Türk moda şirketlerine, e-ticarete doğru bir planla başlamalarını sağlayacak danışmanlığı ve çözümleri sunacağız. Moda markalarının e-ticaret yatırımlarını bilinçli yapmaları ve bu alanda doğru adımları atmaları, pazarın sağlıklı büyümesi açısından önemli. Bu nedenle Markafoni ve Microsoft olarak onlara bu alanda kolaylaştırıcı olmayı umut ediyoruz.”

    Naspers Grubu E-Ticaret COO’su Lawrence Illg, şöyle konuştu: “Naspers olarak dünya çapında müşteri deneyimleri yaratmaya odaklanıyoruz ve bunu sağlamak amacıyla teknoloji ve yeteneklere yatırım yapmaya devam ediyoruz. Bu deneyimimizi ve Microsoft’un uzmanlığını Türkiye’de e-ticaret alanında büyümeyi ve başarı kaydetmeyi arzulayan Türk moda şirketlerine sunmayı hedefliyoruz.”

    İş birliğinin detayları hakkında bilgi veren Tamer Özmen, şöyle konuştu: “Microsoft olarak işletmelere yönelik verimliliği yeniden tanımlıyoruz, onların gücüne güç katıyoruz. Microsoft Türkiye ve Markafoni iş birliğiyle, moda ve yaşam perakendesini teknolojinin gücüyle bulutların üzerine taşıyoruz, bir üretkenlik platformu yaratıyoruz. Microsoft’un Bulut Bilişim altyapısına yapmış olduğu yatırımın tutarı 15 milyar doların üzerinde. 100’den fazla veri merkezinde yer alan bir milyonun üzerinde sunucudan oluşan bu kadar kapsamlı bir bulut platformunu, sadece Microsoft sunabiliyor. Bulut AVM dediğimiz bu platform, hem tüketicilere, hem de platformu kullanarak satış yapan markalara sunduğu çözümlerle sürekli değer yaratma gücüne sahip olacak.”

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı