"Marka olmayı öğrenmeliyiz"

Hürriyet Haber
27.05.2010 - 15:56 | Son Güncelleme: 27.05.2010 - 15:56

Marmara İşadamları Federasyonu (MARİFED) Gıda Sektörü Komisyonu Başkanı ve Nazo İçecekleri Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Kurt, “Marka satın almaktan ziyade marka olmayı öğrenmeliyiz” dedi.

Kurt, Aydın Sanayici ve İşadamları Derneği (ASİAD) tarafından Aydın Sanayi Odası'nda (AYSO) düzenlenen 'Nasıl Marka Olunur' konulu konferansta yaptığı konuşmada, marka olmak için olmazsa olmazın kalite olduğunu belirterek, Türkiye'nin ticaret alanında önünün açık olduğunu söyledi.

Nazo'nun televizyonda gösterilen 3 saniyelik reklamla marka olduğunu ifade eden Kurt, “Marka satın almaktan ziyade marka olmayı öğrenmeliyiz. Altyapı, kaliteli ürün ve yapılacak reklamla marka olunabilir. Türkiye iş adamları ve Sanayiciler Konfederasyonu (TUSKON) ile dünyaya açılabilirsiniz” diye konuştu.
Zeytinyağı, incir, pamuk ve kestane üretimi yapan Aydınlı iş adamları ve sanayicilerin, zeytinyağında söz sahibi olan İspanya ve Yunanistan'daki krizi fırsata çevirmesi gerektiğini savunan Kurt, şöyle konuştu:

“Bu ülkelerdeki markaları satın alma yerine, kendi markasını oluşturan Türk şirketlerinin daha başarılı olacağına inanıyorum. Meydanı kimseye bırakmanın zamanı değil. Avrupa'daki kriz bizim ülkemiz için fırsat. Zeytinyağında dünyaya açılma zamanı. Aydınlılar bunu kaçırmayın. TUSKON aracılığıyla da bu fırsatları değerlendirin. Dünya ticaret köprülerimiz size bu yolu açar. Esnafımız iş adamı, iş adamımız sanayici, sanayicimiz de ihracatçı olsun. Ülkemiz ekonomisine katkıda bulunsun.”

Konuşmasında kendi hayat hikayesinden örneklerde veren Kurt, bugüne kadar en az 35 kere iflas etmesine karşın, bugün kaliteli ürün ve reklamla, markalaşmış bir firma olduklarını kaydetti.Konferansa, işadamları, sanayiciler, davetliler ve ASİAD üyeleri katıldılar.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı