GeriKadın Sağlığı Son 5 Kilo Diyeti
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Son 5 Kilo Diyeti

Son 5 Kilo Diyeti

"Bahara tam olarak girdiğimiz şu günlerde, yaza hazırlık için kilo verme telaşı da yavaş yavaş başladı. Bugün bahsedeceğimiz diyet o son 5 kiloyu bir türlü veremeyenler için. Siz de kalan son 5 kiloyu veremiyorsanız, diyet listesine bir göz atın."

Hepimiz, hemen hemen her sene yaza girmeden önce 5-6 kilo vermek istiyoruz. O 5 kiloyu vermek, bizi bikininin içinde daha iyi hissettiriyor. 

Bu yıl bir değişiklik yapın ve yaz diyetinize erken başlayın. Tatile son bir ay kala kilo vermeye çalışma stresinden uzaklaşın, son 5 kilonuza sakince, strese girmeden veda edin. 

Son 5 kilo diyetini 5 günden fazla yapmayın ve bir uzman onayı almadan da sakın başlamayın. Unutmayın her diyet herkese uygun değildir. Vücudunuzun ihtiyaçları belirlenerek hazırlanan diyet listeleri her zaman daha etkilidir. 

Son 5 kilo diyeti nasıl yapılır?

Bu diyeti herhangi bir sağlık problemi olmayan kişiler yapmalı. Protein ağırlıklı bir beslenme içeren son 5 kilo diyetini yaparken bolca su içmeyi ve günde 30 dakika da olsa egzersiz yapmayı ihmal etmeyin.

1 günlük örnek liste

Sabah: 1 su bardağı kefir, 1 küçük boy muz, 5 adet ceviz

Ara öğün: 1 fincan yeşil çay ve 2 adet kuru kayısı

Öğle: 1 kase nohut, göbek ve havuç ile hazırlanmış salata, 1 adet haşlanmış yumurta

Ara öğün: 1 fincan filtre kahve (dilerseniz süt ilave edebilirsini) ve 3 adet hurma

Akşam: 1 posriyon ızgara köfte, yeşil salata, 1 dilim tam buğday ekmeği

MAHMURE ÖZEL