GeriKadın Sağlığı Sağlık dolu renkler!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Sağlık dolu renkler!

Sağlık dolu renkler!

"Herkes gibi siz de cildinizin iyi görünmesini ve hiç makyaj yapmadığınız halde pırıl pırıl parlamasını istiyorsunuz değil mi? Değişik renk gruplarından besinleri günde ortalama üç porsiyon tüketerek ummadığınız kadar canlı ve parlak bir cilde kavuşabilirsiniz."

Ne yiyebilirim?

İstediğiniz her sebzeden dilediğiniz kadar yiyebilirsin. Amaç günde en az üç kere farklı renklerde sebze yemek ve hafta sonunda her renk sebzeden en az bir porsiyon yemiş olmak…Sağlık dolu renklerKırmızı

Domates, kırmızıbiber, turpSağlık dolu renklerTuruncu

Tatlı patates, havuç, balkabağıSağlık dolu renklerSarı

Mısır, dolmalık biber, sarı domatesSağlık dolu renkler

Yeşil

Ispanak, brokoli, yeşil dolmalık biber, kuşkonmaz, marul, bezelye, salatalık

Sağlık dolu renklerMavi/ mor

Patlıcan, mor patates, koyu kırmızı soğan, lahanaSağlık dolu renklerBeyaz

Mantar, karnabahar, patates, soğanSağlık dolu renklerNot: Sebzeleri iyice yıkadıktan sonra havlu peçeteyle iyice kurulamayı, marul, lahana gibi sebzelerin üst katmanlarını ayırmayı ve bazı toprak taşıyabilecek sebzeleri fırçayla temizlemeyi sakın unutmayın!

Burcunur YILMAZ