GeriKadın Sağlığı Popoları küçültün!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Popoları küçültün!

Popoları küçültün!

"Baharın gelişi, sizi fazlalıklar konusunda endişeye düşürmesin. Pure Nature ile birkaç küçük egzersizle hayalinizdeki kalçaya kavuşacaksınız!"

Bu hareketleri yaparsanız ne olacak? Zahmetsiz bir çalışmayla kısa zamanda çabuk sonuç ve daha sıkı bir popo.

Yapmanız gerekenler: 3 hareketten oluşan bir egzersiz serisi

Süre: Haftada 14 gün, 10'ar dakika.

Pure Nature ürünlerini kullanarak yaptığınız egzersizler daha hızlı yanıt vermeye ve sıkılaşmanıza yardımcı olacaktır.

Tek bacakla köprü hareketi


Sol ayağınızın tabanı yere basacak şekilde sırt üstü yatıp, sol bacağınızı dizden kırın. Ellerinizi sağ dizinizin arkasında kenetleyin ve sol bacağınızı göğsünüze doğru çekin. Poponuzu sıkarak kalçanızı yerden birkaç santim yukarı kaldırın. Bunu yaparken, sağ bacağınız göğsünüze doğru çekili dursun. 3'e kadar sayarak pozisyonu koruyun ve ardından kalçanızı tekrar yere bırakın. Aynı hareketi 8-12 kez tekrarladıktan sonra bacak değiştirin. Hareketi 12 kez rahatça yapabilir duruma geldiğinizde bir set daha yapın.


>>>>>>>>>>>>>>>>



Çömelme hareketi


Bacaklarınız, ayak uçlarınız ileri bakacak şekilde kalça genişliğinde açın. Kollarınız iki yanınızda olsun. Kollarınızı havada duracak şekilde öne doğru getirin. Bunu yaparken, sanki bir sandalyeye oturacakmışsınız gibi yavaşça dizlerinizden kırın. Dizleriniz, ayak parmaklarınızla aynı hizada olmalı, daha ileriye geçmemelidir. 2'ye kadar sayıp aynı pozisyonda kalın. Hareketi 12 kez rahatça yapabilir duruma geldiğinizde bir set daha yapın.

Bacağınız kırık öne doğru hamle hareketi


Bacaklarınız kalça genişliğinde açık ayakta durun. Elleriniz kalçalarınızda, sağ bacağınızla geriye doğru bir adım atın. Bunu yaparken, sağ topuğunuz havada olsun. Ağırlığınızı sol bacağınıza vererek çömelin. Ama diziniz dik ve ayak parmaklarınızı geçmeyecek vaziyette dursun. 3'e kadar sayıp kalkın. Aynı hareketi 8-12 kez tekrarladıktan sonra bacak değiştirin. Hareketi 12 kez rahatça yapabilir duruma geldiğinizde bir set daha yapın.