GeriKadın Sağlığı Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

"Kalıpları boşverin! Diyetinizi doğru parçaları bir araya getirerek kendiniz oluşturabilirsiniz... Öğle yemeğiyle akşam yemeği arasında yiyeceğiniz sağlıklı bir ara öğün; hem diyetinizi kolaylaştıracak hem de karnınız çok acıkmayacak."

Sabah kahvaltınızı oluşturmak için tıklayın!

Öğle yemeği mönünüzü oluşturmak için tıklayın!

 

ARA ÖĞÜN (genelde 16.00-17.00 saatleri arası)

1- Araba kullanıyorsanız…

4 adet kara kayısı kurusu + kayısı sevmiyorsanız erik kurusu veya tuzsuz, tercihen beyaz leblebiyi arabanızda bulundurun.


2- Kuruyemişe hayır diyemiyorsanız

1 avuç beyaz leblebi + 1 avuç çekirdekli siyah üzüm veya 5-6 adet tuzsuz badem + 5-6 adet fındık + 2 avuç yaban mersini kurusu.

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

3- Toplantıdaysanız

Sadece sütlü kahve için.


4- Midem kazınıyor diyorsanız

2-3 adet etimek + 1 dilim peynir + 1 fincan yeşil çay veya mate çayı.

5- Simit istiyorum diyorsanız

1/3 susamlı simit + 1 büyük bardak ayran (300 ml).

Kişiye özel diyet ara öğün atıştırmalıkları

6- Tatlı istiyorum diyorsanız

1 kase keşkül, tiramisu, 1 porsiyon kabak tatlısı ya da 2 top sade dondurma üzerine 2 yemek kaşığı marmelat.


7- Çikolata istiyorum diyorsanız

20-30 gr (2-3 madlen) en az %70 kakaolu bitter çikolata (çünkü gerçek çikolata budur) + türk kahvesi, bir fincan sütlü kahve veya latte için (yağsız sütle yapılmış).


8- 17:00 çayına davetli iseniz

Tuzlu kurabiyeler yerine çayınızın yanında 1 ince dilim kek tercih edin.