GeriKadın Sağlığı İzometrik egzersizlerle kıpırdamadan zayıfla!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

İzometrik egzersizlerle kıpırdamadan zayıfla!

"İzometrik egzersizler sayesinde, kaslarını çalıştırmadan kalori yakabilirsin!"

Bu egzersize bayılacaksın! Kıpırdamadan durarak da kalori yakabilirsin. Bir nevi ağırlık çalışması olan izometrik egzersiz, vücudunu biçimlendirmeni sağlıyor. Egzersizi tasarlayan Fitness Uzmanı Ashley Ntansah, kendi vücudunu ya da dambılları kaldırıp indirmek yerine, pozisyonunu koruman gerektiğini söylüyor: "Böylece vücudun biçimlenirken daha küçük kasların da güçleniyor. İzometrik egzersiz yaparken denge sağlamak için küçük kaslarını çalıştırmalısın."

Bu egzersiz planını haftada üç kez uygula. Her bir harekette pozisyonunu bir dakika boyunca korumalısın. Ardından yarım dakika dinlenip hareketi üç ya da beş kez tekrarla.

diyet-fitness/Izometrik-egzersizlerle-kipirdamadan-zayifla/21483" target="_blank"4 basit egzersiz hareketini görmek için tıklayın!


Kaynak: Women's Health