GeriSpor Fitness 6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

6 basit hareketle, 1 ayda forma gir!

"Hayalindeki sıkı kalça ve bacaklara kavuşmak için yapman gereken ilk şey haberimizi okumak. İkincisi ise haberimizdeki hareketleri her gün tekrarlamak..."

Pilates, bireyi hem fiziksel hem de zihinsel olarak geliştiren her derde deva bir spor. İstanbul Mariott Hotel Asia'daki Palestra Fitness Merkezi'nden Aerobik Baş Antrenörü Gülderen Topuz, Womens Health için altı pratik pilates hareketi önerdi. Bu hareketler kalça, bacak ve sırt kaslarını çalıştırarak kısa zamanda forma girmeni sağlayacak. Bu egzersiz programını haftada en az üç kez düzenli olarak uygula. Bir ay sonra değişimi fazlasıyla hissedeceksin.

Womens Health

Haberin devamı için tıklayın!

Kilolarından doğal yöntemlerle kurtulmak ister misin?


Kışın kilo vermenin püf noktası!


Sağlığını riske atmadan bir ayda 8 kilo ver!