Lüks tüketim cesaret verdi 15 yeni mağaza planı yaptı

Hürriyet Haber
22.01.2011 - 00:00 | Son Güncelleme: 21.01.2011 - 21:52

Beymen’in 2011 ilkbahar yaz koleksiyonları satışlarına hızlı başladığını ve yeni sezon satışlarının geçen yıla oranla yüzde 80 arttığını belirten Beymen Genel Müdürü Elif Çapçı, 170 milyar Euro’luk dünya lüks sektörünün 2008 ve 2009’daki daralmanın ardından 2010’da yüzde 10’luk büyüme gösterdiğini söyledi. Çapçı, “2010 sonuçları bizi bu yıl için cesur kılıyor. 2011’de yüzde 30 ciro hedefliyoruz. 5 milyon dolarlık yatırımla 15 yeni mağaza açacağız” dedi.


Beymen.com mağazası
Beymen.com’un Türkiye’nin lüks alışveriş sitesi olarak hizmet vermeye  başladığını hatırlatan Çapçı, şöyle konuştu: “İnternet satışları lüks sektörün henüz küçük bir bölümünü oluştursa da internetten satın almalar hızlı büyüyor. Dünyada internetten lüks ürün satın alma oranı yüzde 20 arttı ve toplam satıştaki payı yüzde 8’e ulaştırdı. Bizim de internet alışveriş sitemize günlük giren kişi sayısı 4 bini buluyor. Kasımdan bu yana siteye 275 bin kişi ziyaret etti. Beymen.com’u tercih eden müşterilerin genelde gece yarısı alışveriş yaptığını gözlemliyoruz.”
Sağlıklı yapıya kavuştu
Çapçı, geçen yıl beklentilerin ötesinde iyi bir yıl olduğunu ifade ederek, şunları söyledi: “2010 yılında lüks tüketim sektörü kriz dönemini atlatarak tamamen normal dengelerine döndü, sağlıklı yapısına kavuştu. Her krizde olduğu gibi bu dönemde de kazananlar ve kaybedenler oldu. Beymen, kazananlar arasında oldu. Mağaza sayımız 17’ye ulaştı. Genel olarak her kategoride artışlar yaşandı ancak aksesuar,  deri ayakkabı ve çanta tarafındaki büyüme dikkat çekti.”
Veri tabanlarında 550 bin kayıtlı müşteri bulunduğunu belirten Çapçı, “2010’da yeni müşteri sayımız 33 bine ulaştı. 2012 yılında Zorlu Center’da açılacak  Beymen mağazasının çalışmaları sürüyor” dedi.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı