Lüks, Asya’da hızlı büyüyor

Hürriyet Haber
01 Eylül 2013 - 01:00Son Güncelleme : 31 Ağustos 2013 - 01:11

Uzakdoğu ülkelerindeki lüks tüketim çılgınlığı markaların gelirlerini yükseltmeye devam ediyor. Başta Japonya olmak üzere birçok uzakdoğu ülkesindeki mağaza açan çantalarıyla ünlü Hermes, uzakdoğudan sağladığı gelirleri yükseltmeye devam ediyor.

Asya’daki satışlarını yüzde 17 arttıran Hermes, Fransa’daki yüzde 13 ve diğer Avrupa ülkelerindeyse yüzde 15 civarında büyüdü. Şirket, 2013’ün ilk yılında yüzde 11 büyüme kaydederek 1.77 milyar euro gelir elde etmişti. Öte yandan lüks markaların uzakdoğu pazarına olan ilgisi devam ediyor. Gucci, Yves Saint Laurent ve Bottega Veneta Çin’deki satışlarını yüzde 19 arttırdı. İngiliz lüks giyim markası Burberry ise Çin’de çift haneli büyümeye devam ediyor.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı