Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Lastiği çörek sanıyorlar

    Hürriyet Haber
    28 Eylül 2005 - 02:09Son Güncelleme : 28 Eylül 2005 - 02:09

    Goodyear, 28 farklı ebada sahip olan ‘Excellence’ lastiklerini Türkiye pazarına sundu.

    Goodyear Türkiye Genel Müdürü Harish Khosla, her yıl sadece Ar-Ge’ye 400 milyon dolar yatırım yaptıklarını belirterek, yeni ürünlerinin yüksek performans lastiği olmasına rağmen emniyet ve konforu da birlikte sunabildiğini söyledi. Türkiye’de birçok tüketicinin lastik konusunda yeterli bilgiye sahip olmadığına dikkat çeken Khosla, ‘Birçok tüketici, lastikleri birer siyah donut (çörek) gibi gördüğünü söylüyor. Sürücüler, hangi lastiğin nasıl bir sürüş tarzına uygun olduğu ya da lastiklerin nasıl seçilmesi gerektiği konusunda yeterli bilgiye sahip değiller’ dedi. Goodyear’ın yeni geliştirdiği yüksek performans lastiği Excellence, güncel model Eagle NGT-5 isimli lastiğin yerini aldı. Yeni Excellence, patentli lastik deseni sayesinde ıslak yollardaki yüksek hızlarda daha iyi yol tutuşa olanak veriyor. Ayrıca, lastiğin jantın kenarını tuttuğu bölgede, ‘Constant Gauge Chafer’ adı verilen bir sistem, lastiğin janta düzgün bir şekilde oturmasını ve titreşimin ortadan kalkmasını sağlıyor. Goodyear Excellence lastiklerinin fiyatları ise ebatlarına göre 152 YTL ile 700 YTL arasında değişiyor.
    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı