KYK çağrı merkezlerini tek çatı altında topladı

Güncelleme Tarihi:

KYK çağrı merkezlerini tek çatı altında topladı
Oluşturulma Tarihi: Şubat 19, 2016 13:58

Gençlik ve Spor Bakanlığı Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK), öğrencilere daha iyi hizmet verebilmek için çağrı hatlarını Kurumsal İletişim Merkezi (KİM) adı altında birleştirdi.

Haberin Devamı

Gençlik ve Spor Bakanlığından yapılan yazılı açıklamaya göre, KYK, öğrencilerin sorunlarına daha hızlı çözüm bulabilmek amacıyla yeni bir birim oluşturdu.

Daha önce bazı daire başkanlıklarının bünyesinde birbirinden bağımsız hizmet veren çağrı merkezleri, KYK Kurumsal İletişim Merkezi (KİM) adıyla tek çatı altında hizmet veren modern bir sisteme dönüştürüldü.     

KYK KİM, ‘yüz yüze iletişim’, ‘çağrı merkezi’ ve ‘santral’ olmak üzere üç ayrı servisi bünyesinde barındırıyor.     

Merkeze gelen aramalara uzman personel tarafından cevap veriliyor, başvuru ve sorunlar anında çözüme kavuşturuluyor.     

KYK KİM'e bizzat gelerek başvuruda bulunan öğrenci ve velilerin sorunları da Yüz Yüze İletişim Servisi'nde uzman danışmanlarca çözüme kavuşturuluyor. Bilgisayar, internet bağlantısı ve yazıcının da bulunduğu merkeze ziyarete gelenler, başvuru sırasında istenen belgelerle ilgili işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.      

Haberin Devamı

Modern sistemlerle donatılan çağrı merkezinde günlük ortalama 2 bin telefona cevap verilirken, 100'ü aşkın kişiye de yüz yüze iletişim hizmeti sunuluyor.     

Kurumsal İletişim Merkezi, 444 19 61 numarasıyla, haftanın 7 günü mesai saatleri içerisinde çalışırken, yurt yerleştirme, kredi ve burs başvurularının açıklandığı günlerde öğrenci ve velilere gece 24.00'a kadar hizmet veriyor.     

 

BAKMADAN GEÇME!