Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Köprü çilesi 2,5 saat

    DHA
    27 Temmuz 2012 - 09:53Son Güncelleme : 27 Temmuz 2012 - 13:18

    Bu sabah işlerine gitmek için yola çıkan vatandaşlar Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne 2,5 saatte ulaştı. Herhangi bir kazanın yaşanmadığı köprüde araç yoğunluğu vatandaşları çileden çıkardı. Anadolu-Avrupa ve Avrupa-Anadolu geçişlerinde köprü üzeri ikişer şeride indirildi. Her iki yöne de ek şerit verilmedi. Sabahki çilenin, zaten yoğun olan trafiğe tatilcilerin eklenmesiyle akşam trafiğinde de yaşanması bekleniyor.

    Ancak ilk kez bugün ek şerit verilmediği gibi geçişler de iki şeride indirildi. Avrupa Anadolu geçişinde trafik Hasdal'a, Anadolu Avrupa geçişinde de Ümraniye Çakmak köprüsüne kadar uzandı.

    FSM'DE ÇİLE BİTMİYOR / WEB TV

    Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nde 18 Haziran'da başlayan bakım ve onarım çalışmalarında 39'uncu güne girilirken, bugün işlerine gitmek isteyen İstanbullular adeta trafikte kalma rekoru kırdı. Anadolu-Avrupa ve Avrupa-Anadolu geçişlerinde köprü üzeri ikişer şeride indirildi. Her iki yöne de ek şerit verilmedi. Oysa normal zamanlarda bile trafiğin yoğunluğuna göre her iki yöne ek şerit uygulamasına gidiliyordu. Tadilat boyunca da bu uygulama sürdü. Ancak ilk kez bugün ek şerit verilmediği gibi geçişler de iki şeride indirildi. Avrupa Anadolu geçişinde trafik Hasdal'a, Anadolu Avrupa geçişinde de Ümraniye Çakmak köprüsüne kadar uzandı. Saat 08:00'de Ümraniye'den hareket eden servis aracı, tam 2 saat 10 dakika sonra Bağcılar'a ulaştı. 33 km'lik bu mesafe normal zamanlarda 35 dakikada, köprüde tadilatın başladığı 18 Haziran'dan beri ortalama 1 saat 15 dakikada alınıyordu. Anadolu Avrupa geçişinde yaşanan bu rekor yoğunluğun ardından saat 10:00 sularında, İş makineleri için kapatılan şerit açılarak geçiş şeridi sayısı ikiden üçe çıkarıldı.

    Köprü çilesi 2,5 saat ÇİLE ERKEN BİTECEK

    Köprü çilesi 2,5 saat GÜNLERDİR NİYE ÇİLE ÇEKİYORUZ? İŞTE FOTOĞRAFLARI

    Köprü çilesi 2,5 saat
    Fatih Sultan Mehmet Köprüsü saat 09.45

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı