Gündem Haberleri

GÜNDEM

    KKTC YYK, Avrasya TV'yi mahkemeye verdi

    ANKA
    01 Şubat 2006 - 17:11Son Güncelleme : 01 Şubat 2006 - 17:11

    KKTC Yayın Yüksek Kurulu (YYK), Avrasya Radyo ve Televizyon Yayıncılığı Ltd. Şti.'ni (Avrasya TV) mahkemeye verdi.

    Kurul Başkanı İlkay Diren, yaptığı yazılı açıklamada, YYK'nın 27 Ocak tarihinde yaptığı olağan toplantısında görüştüğü yayın izleme raporlarından, Avrasya TV'de 22 Aralık 2005'te yayımlanan “Agah Oktay Güner'in Not Defteri” ile aralık ve ocak aylarında çeşitli tarihlerde gösterilen “Türk Kahvesi” adlı programlar nedeniyle yasanın 43'üncü maddesi uyarınca ilgili kuruluşa yazılı uyarı cezası verilmesini oy birliği ile karara bağladığını belirtti.

    Diren, ancak aynı kuruluşun, benzer nedenlerden dolayı daha önce de yazılı olarak uyarılmış olması nedeniyle, aynı yasa maddesi uyarınca mahkemeye sevkine oy birliği ile karar verildiğini kaydetti.

    İlkay Diren, bu arada, yasaya göre yayın izninin verilmesinden itibaren en geç 6 ay içerisinde yayına başlaması gerekirken bu şartı yerine getirmeyen TGRT FM'in doğu bölgesi FM bandı frekansının iptaline de oy birliği ile karar verildiğini bildirdi.
    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı