Kişiye özel sandviçe girdi yurtdışına da açılacak

Hürriyet Haber
30.10.2011 - 00:00 | Son Güncelleme:

Kişiye özel sandviç markası ThisOne, Nişantaşı’nda ilk şubesini açtı.

Kısa süre içerisinde yayılma planları yaptıklarını söyleyen Kalendergil Gıda Genel Müdürü Demet Kalendergil, “Hızlı bir büyüme yakalamak istiyoruz. İstanbul’da 5 yıl içerisinde 10 dükkana ulaşmayı hedefliyoruz. İzmir, Ankara, Bursa, Gaziantep, Eskişehir ve Adapazarı gibi büyük kentlerde şube açacağız. Orta vadede markayı yurtdışına götüreceğiz” dedi.
Türkiye ve dünyadaki fast food sektörüne ilişkin bilgiler veren Kalendergil, şunları söyledi: “Sandviç, önümüzdeki dönemde fast food sektörü içerisinde en çok tercih edilen yemek türü olacak. Türkiye’de 2010 yılı rakamlarına göre fast food sektöründe sandviç restoranlarının pazar payı yüzde 5 ve 200 milyon dolarlık bir ciroya sahip. Dünya genelinde 35 bin restoranında 10 milyar dolarlık satış yapan ünlü sandviç markası Subway’in Türkiye’de sadece 13 restoranı olduğunu düşünecek olursak, bu pazar ülkemizde çok yeni ve potansiyeli yüksek. Biz, sandviçlerin pazar payını artırmayı hedefliyoruz.”


 

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı