Kırşehir’de 1718 tüketici şikayeti karara bağlandı

Güncelleme Tarihi:

Kırşehir’de 1718 tüketici şikayeti karara bağlandı
Oluşturulma Tarihi: Mart 16, 2017 14:24

Kırşehir’de 1718 tüketici şikayeti karara bağlandı

Haberin Devamı

Salih GÜNER/KIRŞEHİR, (DHA)- KIRŞEHİR Ticaret İl Müdür Mahmut Dalgalı, son 1 yılda 1718 tüketici şikayetinin karara bağlandığını söyledi.
Ticaret İl Müdür Mahmut Dalgalı,15 Mart Dünya Tüketiciler Günü dolayısıyla yaptığı açıklamada milli tüketime dikkat çekti. Üretimin milliği kadar tüketimin de milli olmasının önemli olduğunu belirten Mahmut Dalgalı, "Tüketicilerimiz ve esnaflarımız verdiğimiz kararlara riayet ediyorlar. Bu bizim için sevindirici" dedi. Mahmut Dalgalı, şöyle konuştu:
"İslam Dünyasında 12.yy’da Ahilik teşkilatının uygulamaları ise gündeme gelen ve kurumsallık kazanan tüketici hakları ve tüketicinin korunması fikri gerek Ahi zaviyelerinin tüketici şikayetlerini değerlendiren yetkili organları eliyle gerekse çarşı nizamnameleri ile ve narh sistemiyle mükemmel şekilde uygulanmıştır."
Ticaret İl Müdürlü Mahmut Dalgalı, Ticaret İl Müdürlüğü’nün kurulduğu 10 Ocak 2012 tarihinden bu yana 30 bin 945 tüketici şikayeti, tüketici hakem heyeti tarafından incelenmiş ve karara bağlandığını ifade etti.


 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!