‘Kırmızı’da rekor yılı

Hürriyet Haber
25.05.2017 - 01:57 | Son Güncelleme:

Reklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.

REKLAM sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Reklamda yaratıcılığı özendirmek, reklam ajanslarının, çalışanlarının, öğrencilerin ve reklamverenlerin başarılarını belgeleyip, ödüllendirmek amacıyla 2003 yılından bu yana düzenlenen Kırmızı Ödülleri’ne bu yıl 913 başvuru geldi. Yarışma kapsamında en çok başvuru, 329 işle Kırmızı Ödülleri Basın kategorisine oldu. Bunu 241 başvuruyla Kırmızı Dijital izledi. Kırmızı Bölge de 3’üncü sırada yer alarak 199 başvuru aldı.

3 AYRI DEĞERLENDİRME

Kazanan ve gecede ödül sahibi olan işler; başkanlığını PURPLE, Sustainable Ideas kurucu ortağı Faika Ergüder’in yaptığı, her biri alanında deneyimli ve uzman isimlerin yer aldığı 64 kişilik jüri ve 3 ayrı değerlendirme süreci sonunda belirlendi. Kırmızı Basın, Kırmızı Bölge, Kırmızı Dijital, Kırmızı Kampanya ve Kırmızı Zanaat ana kategorilerinde 62 yaratıcılık ödülü takdim edildi. Başvuru yapan 61 işe de Başarı Ödülü verildi.

11 BİN REKLAM YARIŞTI

Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Çağlar Göğüş gecede yaptığı konuşmada, “Yeni kategoriler ve dijital atılımlarıyla birlikte Kırmızı Ödülleri bugün sadece yazılı basında yayınlanan değil, tüm yaratıcı reklam işlerini kucaklayan bir içeriğe dönüştü. Bugüne kadar 1000’e yakın marka/ajans ve 11 binden fazla reklamın yarıştığı, 150’den fazla pazarlama iletişimi profesyonelinin jürilerinde görev üstlendiği Kırmızı’ya bu yıl ilk kez basılmamış işler de başvurabildi. Bu yıl Kırmızı’ya çok yoğun ilgi gösterildi ve rekor katılım oldu. Biz Hürriyet ailesi olarak 14 yıldır bu geleneği sürdürdüğümüz için çok mutlu ve gururluyuz. Yaratıcılığı destekleme yolunda bizimle birlikte olan ve bu töreni varlıklarıyla renklendiren sponsorlarımız Doğan Kitap, Pronto Tour ve Sinpaş GYO’ya ayrıca katılan tüm ajans ve tasarımcılara teşekkür ediyorum” dedi.

Kıpkırmızı Basın ve Bölge ödüllerini Hürriyet Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Toksoy; Kıpkırmızı Dijital, Zanaat ve Kampanya Ödüllerini Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Çağlar Göğüş verdi.

‘KIPKIRMIZI ÖDÜLLERİ’

ÖDÜL töreninin merakla beklenen sonuçları arasında sektörü en heyecanlandıran sonuçlar, Kıpkırmızı Ödülleri oldu. Kırmızı Basın Ödülleri’nde TBWA tarafından Borusan Otomotiv için hazırlanan reklamla Kıpkırmızı, Kırmızı Bölge Ödülleri’nde ise Ideart, Tukaş reklamıyla Kıpkırmızı Bölge ödülünü aldı. Kırmızı Dijital’de ise Kıpkırmızı ödülü, Unilever/Axe Black Night için hazırladığı online kampanya ile Manajans Thompson’a gitti. Kırmızı Zanaat kategorisinde birincilik ClubSporium için reklam çalışması hazırlayan Rafineri Reklamcılık’ın oldu.

‘Kırmızı’da rekor yılıKıpkırmızı Bölge-IDEART / Hürriyet Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Toksoy


BASILMAMIŞ İŞLER DE ‘KIRMIZI ÖDÜLÜ’ SAHİBİ OLDU

KIRMIZI bu yıl önemli bir yeniliğe ev sahipliği yaptı. Bugüne kadar bine yakın marka/ajansın yarıştığı Kırmızı’da bu yıl ilk kez basılmamış işler de ödül Kırmızı Kampanya kategorisi ile ödül sahibi oldu. Kırmızı Kampanya’da yarışan reklam işleri, basında yayınlanmış olma sınırlaması dışına çıktı ve sınırlama olmaksızın televizyon, açık hava, radyo, gazete, dergi, sinema, dijital gibi ana akım ya da alternatif en az 3 mecrada kullanılan yaratıcı işler bu kategori altında ödül aldı. Bu yıl ilk kez düzenlenen ve yarışmanın en büyük yeniliği olarak basılmamış işleri de bu heyecana ortak eden Kırmızı Kampanya kategorisinde büyük ödül İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı (İKSV) için ‘Kaldır Kafanı’ isimli çalışmasıyla TBWA/İstanbul’un oldu.

‘Kırmızı’da rekor yılıKırmızı Zannat-Rafineri Reklamcılık - Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Çağlar Göğüş


‘GENÇ KIRMIZI ÖDÜLLERİ’Nİ AKADEMİSYENLER BELİRLEDİ

KIRMIZI Zanaat kategorisinde birincilik ClubSporium için reklam çalışması hazırlayan Rafineri Reklamcılık’ın oldu. Ödüllerini Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Çağlar Göğüş takdim etti. Öte yandan Doğan Kitap sponsorluğundaki Genç Kırmızı Ödülleri’ni akademisyenler değerlendirdi ve 36 iş finale kaldı. Kinyas ve Kayra Kitap Kapağı Tasarımı ile Işık Üniversitesi birinci oldu.

‘Kırmızı’da rekor yılıKırmızı Tecrübe-Atilla Aksoy / Ertuğrul Özkök


USTA REKLAMCI SAHNEDE ANILDI

HER yıl reklam sektörünün deneyimli isimlerine jüri tarafından özel olarak takdim edilen Kırmızı Tecrübe Ödülü ise kısa bir süre önce vefat eden, Türk reklam sektörünün duayenlerinden, yapmış olduğu işler kadar kişiliğiyle de sektörün sevgisini ve saygısını kazanan Atilla Aksoy’a verildi. Ödül, merhum Atilla Aksoy’un oğlu Sinan Aksoy’a Ertuğrul Özkök tarafından takdim edildi.

‘Kırmızı’da rekor yılıHürriyet Özel Ödülü-Titrifikir / Hürriyet Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan


İLK DEFA BİR SİVİL TOPLUM KURULUŞU İLE İŞBİRLİĞİ

HÜRRİYET Özel Ödülü’nde jüri, Titrifikir’i 1’incilik ödülüne layık gördü. Hürriyet Özel Ödülü bu yıl ilk defa bir sivil toplum kuruluşu, ODFED işbirliği ile oluşturdu. “Türkiye’de Otizm” konulu yarışmada Titrifikir ekibinin yaptığı çalışma 1’inci, Lokal’in çalışması 2’nci oldu. Kategoride Murat Akkan da 3’üncü oldu. Titrifikir’e ödülü, Hürriyet Reklam Direktörü ve İcra Kurulu Üyesi Zeynep Tandoğan verdi.

İŞTE KIRMIZI ÖDÜLLERİ 2017’DE KAZANANLARI

‘Kırmızı’da rekor yılı
‘Kırmızı’da rekor yılı
‘Kırmızı’da rekor yılı

‘Kırmızı’da rekor yılı
EKONOMİDE SON 24 SAAT

 

Etiketler: gazetehaberleri


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı