Kemalpaşa Belediyesi'ne ulaşmak kolay

Güncelleme Tarihi:

Kemalpaşa Belediyesine ulaşmak kolay
Oluşturulma Tarihi: Mart 06, 2018 16:05

Kemalpaşa Belediyesi'ne ulaşmak kolay

Haberin Devamı

İZMİR'in Kemalpaşa Belediyesi'nin vatandaşların hizmete daha çabuk ulaşması amacıyla kurduğu WhatsApp hattı 3 ayda 400 bildirim aldı.

Kemalpaşa Belediyesi tarafından kurulan Whatsapp iletişim hattı ile vatandaşlar, talep, beklenti ve önerilerine anında karşılık buluyorlar. Halkla ilişkiler birimi görevlileri vatandaşlardan gelen yazı, görüntü ve video kayıtlarını konuyla ilgili müdürlüğe ileterek, sorunların hızla çözümünü sağlıyorlar. Konuyla ilgili vatandaşlara aynı yolla müdürlük yetkilileri tarafından bilgi veriliyor.

Kemalpaşa Belediye Başkanı Arif Uğurlu, belediye olarak gerek sosyal medya gerekse Whatsaap hattından gelen bildirimlere anında karşılık verildiğini söyledi. Uğurlu, "Kemalpaşa Belediyesi olarak hemşerilerimizin talep ve beklentilerine daha hızlı cevap verebilmek için kurduğumuz Whatsaap iletişim hattımız 3 ay gibi kısa bir sürede vatandaşlarımız tarafından yoğun ilgi gördü. Vatandaşların talep, öneri ve beklentilerini daha kolay iletilebilmesi ve en kısa zamanda çözüme ulaştırılması amacıyla hayata geçirdiğimiz Whatsaap hattımıza gelen 400 bildirime ilgili birimlerimiz tarafından anında cevap verilirken yetki alanımız dışındaki sorunları da ilgili kurumlara ileterek hemşerilerimize yardımcı olduk. Bu anlamda talep, öneri ve beklentilerine anında karşılık veren hemşerilerimiz ise memnuniyetlerini ilettiler" dedi.

Bildirimlerin karşılık bulması sonrasında vatandaşlardan olumlu geri dönüşler alındığını vurgulayan Başkan Uğurlu, "Özellikle sokak hayvanlarına yaptığımız olumlu müdahale, bakım, klinik hizmeti gibi durumları bazı hemşerilerimiz sosyal medya hesaplarından paylaşıp teşekkür ediyorlar. Fen İşleri Müdürlüğümüz ve Zabıta Müdürlüğümüz ile ilgili bildirimlerde de benzer durumlar yaşıyoruz. Vatandaşın önerisi olumlu ya da olumsuz karşılık bulunca, hemşerilerimiz bu durumu takdir ile karşılıyor. Bu olay da bizleri ve ekiplerimizi motive ediyor. Hemşerilerimiz Kemalpaşa Belediyesi'ne hangi sosyal medya platformundan ulaşırsa ulaşsın, şikayetini prosedüre takılmadan ilgili birime iletip, sonuç alıyor. Whatsapp hattının yanında web sitesinden duyurular ve bilgilendirilmeler yapılırken, vergi borçları ve birçok e-belediye işlemleri de internet üzerinden yapılabiliyor. Kemalpaşa Belediyesi'nin resmi sosyal medya hesaplarının yanı sıra, kişisel sosyal medya hesaplarımız da vatandaşlarla daha çok etkileşime geçilmesini sağlıyor" dedi.

KEMALPAŞA (İzmir), (DHA)

FOTOĞRAFLI

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!