GeriKelebek Toyota pazar payını artırdı
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Toyota pazar payını artırdı

Otomobil pazarındaki daralmaya rağmen Toyota payını artırmayı başardı. 2005 yılının Ocak-Şubat döneminde otomobil pazarı 2004 yılının aynı dönemi ile karşılaştırıldığında yüzde 34 küçülürken Toyota, pazardaki bu ciddi gerilemeye ve genelde yaşanan satış kayıplarına rağmen satışlarını hedefleri doğrultusunda artırmayı başardı. Bu gelişme Toyota’yı, Ocak-Şubat dönemleri dikkate alındığında, 2005 yılında otomobil pazarında payını en çok artıran ikinci marka yaparken, 2004 yılı toplamında ulaşılan pazar payları ile mukayese edildiğinde otomobil pazarındaki payını en çok arttıran marka konumuna getirdi.