GeriKelebek Tek faydası bu değil
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Tek faydası bu değil

Tek faydası bu değil
refid:24771944-spot ilişkili resim dosyası

Günde yaklaşık 2,5 litre su içmemiz gerektiğini düşünecek olursak salatalık bu açıdan oldukça yardımcı bir sebze. Salatalığın neredeyse yüzde 90'ı su.

SU İHTİYACINI GİDERİR

Günde yaklaşık 2,5 litre su içmemiz gerektiğini düşünecek olursak salatalık bu açıdan oldukça yardımcı bir sebze. Salatalığın neredeyse yüzde 90'ı su.

YANIKLARA BİREBİR

Salatalığın içindeki su, adeta toksinleri süpüren bir süpürge gibi. Düzenli salatalık tüketmenin böbrek taşlarına da faydası olduğu biliniyor.

VİTAMİN DEPOSU

Salatalık günlük ihtiyacımız olan vitaminlerin de birçoğunu karşılar. İçinde bulunan A, B ve C vitamini bağışıklık sistemini güçlendirir ve direnç kazandırır.

CİLT DOSTU MİNERALLER

Salatalık potasyum ve magnezyumdan zengin bir besin. Bu yüzden kas spazmı yaşayanlar salatalık tüketmeyi deneyebilir.

GÖZLERİ RAHATLATIR

Birer dilim salatalığı sabah erkenden uyanıp gözlerinize koyun. Gözaltı torbalarının azalmasına ve şişkinliğin inmesine yardımcı olur.

SALATALIK SAÇLARI VE TIRNAKLARI FERAHLATIR

Salatalıkta bulunan silika minerali saçları ve tırnakların daha parlaklaşmasını ve güçlenmesini sağlar. İçinde bulunan sülfür de saçların uzamasına yardımcı olur.

BÖBREKLERE FAYDALI

Salatalık vücuttaki ürik asit seviyesini düşürür ve böbreklerin sağlıklı kalmasına yardımcı olur.

SABAH MAHMURLUĞUNA BİREBİR

Bu aralar sabah baş ağrısıyla uyanıyorsanız yatmadan önce salatalık yemeyi deneyin. Salatalık akşamdan kalanlar ve başağrısı çekenlere iyi gelir. Bunun yanı sıra içinde yeteri kadar B vitamini bulunur.


Yorumları Göster
Yorumları Gizle