Şimdi ve daima

Güncelleme Tarihi:

Şimdi ve daima
Oluşturulma Tarihi: Kasım 29, 1997 00:00

Haberin Devamı

Türkiye modasını dünyaya taşıyan firmaları bazen hiç farketmeyebiliyoruz. Cats onlardan biri. Genç bir koleksiyon. Ruhu genç olanlara hitap ediyor. Kıyafetleri iddialı ve sloganı ‘‘Now and Forever’’ yani ‘‘Şimdi ve Daima’’. Seçilen kumaşlar ve modeller kadını bir anda kedi kadına dönüştürebiliyor. Hiç de fena olmuyor.

Son beş yıldır gençlerin gözünden pek kaçmayan bir koleksiyonla karşı karşıyayız: Cats. Genç derken yanlış anlaşılmasın asla takvim yaşından bahsedilmiyor. Çünkü Cats'in modellerini sadece ruhu genç olanlar taşıyabilir, kreasyon iddialı, kumaşlar iddialı. Firmanın sahibi Yılmaz Aydın, her yaşa ve sosyal duruma uygun bir koleksiyon hedefiyle çalıştıklarını söylüyor. Pırıltılı giysilerin yanısıra klasik ofis kıyafetleri de Cats'in modelleri arasında. Giysi hangisi olursa olsun, hazırlanırken, çok amaçlı kullanımı araştırılıyor. Çünkü artık hiç kimse avuç dolusu paralar ödeyip, giysiyi gardrobun bir köşesine atmak istemiyor. Bu nedenle diğer kıyafetlerle Cats'in modellerini kombine etmek kolay. Genelde ithal kumaşlardan yararlanılıyor. Bu yıl, siyah, kahve, kamel, sarı, saks, yeşil, oranj gibi zengin bir renk seçeneği var. Likra ve kadife de en çok kullanılan kumaşları arasında. Ayrıca gabardin, ekoseli krep, düz süet, ipek koton kadife, kaşmir ve buklet de koleksiyonda yer alıyor. Özel kumaşlarda kuru temizleme öneriliyor.

GECELERİN İDDİALI KIYAFETİ

İnsan bazen girdiği mekanda tüm dikkatleri üstüne toplamak isteyebilir ve gardrobu karıştırınca hiçbir şey bulamaz. Cats'in bu iddialı kıyafeti zor anlar için. Geceleri herhangi bir partiye ve diskoteğe giderken, rahatlıkla kullanılabilir, modası da geçmez. Kedi kızlık her daim geçer akçe.

ALTININ ÇEKİCİLİĞİ

Farklı bir renk ve kumaş. Altın sarısının son derece zevkli kullanılabileceğinin bir örneği. Üstelik gündüz ve gece giyilebilir. Cats'in model, kumaş ve renklerinin en büyük avantajı aksesuara pek fazla ihtiyaç duyulmaması. Kıyafetler bir anda o kadar ön plana çıkıyor ki, vurgulamak için özel bir çabaya gerek yok. Ayrıca ekonomik.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!