GeriSağlık 'Zayıflamak istiyorum' diyenler için etkili 10 öneri
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

'Zayıflamak istiyorum' diyenler için etkili 10 öneri

'Zayıflamak istiyorum' diyenler için etkili 10 öneri

Tatil sonrası aldığınız kilolardan şikayetçiyseniz ve sağlıklı bir şekilde zayıflamak istiyorsanız aşağıdaki önerilere göz atmanızı öneririz.

 Yaz aylarında olduğumuz şu günlerde her yerde zayıflama diyetleri görseniz de sağlıklı ve bilinçli bir şekilde zayıflamak istiyorsanız doğru adımlar atmalısınız. Şok diyetler ve kısa süre içerisinde hızlı kilo verdiren diyetlere kanmamalı, zayıflama ve şekle girme sürecini zamana yaymanız gerektiğinin farkına varmalısınız.

Zayıflamak istiyorum diyenler için etkili 10 öneri

İŞTE ZAYIFLAMAK İSTEYENLER İÇİN 10 ETKİLİ ÖNERİ:

1. Yeme alışkanlıklarınızı belirlemek ve gereksiz kalorilerin önüne geçmek zayıflama yolunda atılan en önemli adımlardan birini oluşturuyor. Her gün yeme içme rutininizi not almanız ve programınızı gereksiz besinlerden arındırmanız size zayıflama yolunda büyük avantaj sağlar.

2. Haftanın en az 4 günü 45 dakika etkili bir egzersiz programını takip emek fazla kiloları yakmanın en iyi yollarından biri. Kardiyo ve ağırlıkla desteklenen bir egzersiz programı fazla yağlarınızdan kurtulmanızı sağlar.

3. Zayıflamaktan öte sağlıklı yaşamaya odaklanırsanız zayıflama ve kilo verme hedefinizi de sürdürülebilir kılabilirsiniz. Bu nedenle yiyecek seçimi yaparken kalorisine değil sağlıklı olup olmadığına bakmalı ve bu şekilde karar vermelisiniz.

4. Porsiyonlarınızı limitlemeniz ekstra kalori alımınızı önler. Küçük porsiyonlar tüketmek hem sağlığınız için hem de zayıflamanız açısından daha faydalıdır.

5. Zayıflama konusunda uzman diyetisyen ve kişisel eğitmenlerden yardım almak işinizi kolaylaştırır. Konusunda uzman kişiler zayıflama sürecinde size gerekli desteği ve motivasyonu sağlamalarının yanında doğru ve bilinçli kilo kaybetmenize de yardımcı olurlar.

Zayıflamak istiyorum diyenler için etkili 10 öneri

6. Depresyon, stres veya öfke gibi durumlarda yeme isteğiniz atabilir. Bu gibi durumlarla başa çıkma yöntemleri geliştirmeli veya uzman bir psikologdan yardım alarak bu dönemlerinizi atlatmanın yollarını araştırmalısınız. Böylece daha sağlıklı bir zayıflama süreci geçirebilirsiniz.

7. Zayıflama sürecini ağırdan almak ve haftada 1 kilo gibi kabul edilir hedefler belirlemek sağlıklı ve kalıcı kilo vermenizi sağlar.

8. Hızlı yemek yerine yavaş ve lokmaları iyice çiğneyerek yemek tokluk hissine daha kolay ulaşmanızı ve sindirim sisteminizi rahatlatmaya yardımcı olur.

9. Yağ alımını tamamen kesmeden limitlemek kilo vermede en etkili yollardandır. Hiç yağlı ürün tüketmemek vücutta kilo kaybını engelleyeceği gibi fazla yağlı ürünler tüketmek de kilo vermenize engel olur.

10. Gün içerisinde bol su içmek kilo vermenizi kolaylaştırır. Günde en az 3 litre su tüketmeye özen gösterin.

 

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle