GeriSağlık Çalışırken şişmanlamayın
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Çalışırken şişmanlamayın

Çalışırken şişmanlamayın

Çalışan insanlar yaşamlarını ofisleri ve evleri arasında sıkıştırır. Bu tekdüze hayat ve spora vakit ayıramamak fazla kiloları da beraberinde getirir.

Kilo almamak ve sağlıklı yaşamak sizin ellerinizde.

- Asansör kullanmayın. Ofisinizin bulunduğu kattan birkaç kat önce inin ve merdivenleri kullanın.

- Masa başı bir işte çalışıyorsanız her yarım saatte bir kalkıp ofiste yürüyün.

Çalışırken şişmanlamayın

-Öğün atlamayın. İşyerinde nitelikli ve abartmadan yiyin. Aralarda acıkırsanız taze meyve gibi sağlıklı atıştırmalar yapın.

- Bol meyve ve sebze tüketin. İki-üç kaşık sebze, bir adet meyve veya iki-üç adet küçük boy meyve, bir küçük kase meyve salatası veya bir bardak taze sıkılmış meyve suyuna denktir. Bunlar fazla kalori yükü yapmadan sizi tok tutar.

Çalışırken şişmanlamayın

- Daha az doymuş yağ tüketin. İşyerinde her gün farklı bir et cinsi seçin.

- Alkol tüketiminize dikkat edin. İçki çok kalorilidir ve şişmanlatıcı yiyeceklere karşı iştahı artırır.

Çalışırken şişmanlamayın

- Bol su için. Günlük hedefiniz altı-sekiz bardak olsun. Yağsız veya yarım yağlı süt, az yağlı yoğurt ve az yağlı peynir gibi düşük yağ içeren günlük ürünleri tercih edin. Bitkisel çay tüketiminde özellikle rezene ve zencefili seçin.

- Düzenli olarak balık yiyin. Haftada en az bir kez yağlı balık (örneğin somon, sardalye, konserve ton) tüketmeye özen gösterin.

Çalışırken şişmanlamayın


Yorumları Göster
Yorumları Gizle