GeriSağlık Baş ağrısı nedeni olabilir
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Baş ağrısı nedeni olabilir

Baş ağrısı nedeni olabilir
refid:21506960 ilişkili resim dosyası

Ağrı kesicilerin baş ağrısına neden olabileceği belirlendi.

İngiltere Ulusal Sağlık ve Klinik Mükemmellik Enstitüsü'nden yapılan ve BBC'nin internet sitesinde yayımlanan açıklamada, fazla ağrı kesici kullanmanın baş ağrısını artırabileceği uyarısında bulundu.


Uzmanlar, "baş ağrısı için ağrı kesici kullanmanın kısır döngüye neden olabileceğini" belirterek, şiddetli ağrılar ve migren için kullanılan ağrı kesicilerin etkili olduğunu ancak bu ilaçların fazla kullanımının baş ağrısına yol açabildiğini vurguladı.


1 milyondan fazla İngiliz'in fazla ağrı kesici kullanmaları nedeniyle baş ağrısı çekiyor olabileceğini belirten uzmanlar, ağrı kesici ve benzeri ilaçların bir ay içinde 15 günden fazla kullanılmaması tavsiyesinde bulundu.

 

 

Yorumları Göster
Yorumları Gizle