GeriKelebek Müşteri nasıl hizmet ister?
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Müşteri nasıl hizmet ister?

Hizmetin, matematik ve fizik gibi, beyin cerrahisi ya da genetik bilmi gibi karmaşık kuralları yoktur. Tek bir kuralı vardır: Müşterinizi mutlu edin!

Diğer bir deyişle, müşterinizin beklentilerini karşılayın ve olabildiği her durumda da beklentilerinin ötesine geçin. Nedir bu müşteri beklentileri? Öyle zor ve anlaşılmaz şeyler mi? Elbette, hayır. Kendiniz müşteri olduğunuz zamanları düşünün ve yanıtlayın.

İşte müşterilerin beklentileri:

·                   Beni bekletmesinler.

·                   Yüzüme sahte olmayan bir biçimde gülümsesinler.

·                   Kabalaşmasınlar.

·                   Beni dinlerken, sağ-solla ilgilenmesinler.

·                   "Ne vardı?" gibi kaba sözcükler kullanmasınlar.

·                   Bana yalan söylemesinler.

·                   Bana gerçekleştiremeyecekleri sözler vermesinler.

·                   Giderken bir uğurlama sözcüğü söylesinler.

·                   Bir sorunum olduğunda, beni problem olarak görmesinler.

·                   Beni ortada bırakmasınlar.

·                   Zamanıma saygı göstersinler.

·                   Sürekli olarak, "Maalesef," ya da "Yapabileceğim bir şey yok!" demesinler.

Ve benzeri beklentiler...

Yine başa dönelim. Bu beklentileri anlamak zor mu? Bu isteklerin nasıl karşılanacağını bilmek zor mu? Hayır, çok basit! 

Marketlerde Mükemmel Hizmet ve Etkili Satış Teknikleri

Suat SOYSAL


Yorumları Göster
Yorumları Gizle