GeriKelebek Kan grubuna göre zayıflamak
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Kan grubuna göre zayıflamak

Amerikalı beslenme uzmanlarının ortaya attıkları yeni bir iddiaya göre kan grubu kilo vermede önemli rol oynuyor. Yapılan çalışmalara göre herkes kendi kan grubuna göre belirli bir beslenme düzenini benimseyebilir.Kan grubuna göre diyet uygulama yöntemi bilimsel olarak kanıtlanmış bir yöntem değil. Fakat Amerikalı beslenme uzmanları, kan gruplarıyla kişilerin beslenme yöntemleri arasında bir bağ bulunduğuna inanıyorlar. Bir kan grubu bazı yiyeceklere tepki gösterirken bir başka kan grubu aynı yiyecekleri kolayca özümseyebiliyor. Kan grubu yiyeceklere tepki gösterince sindirim zorlaşıyor, metabolizma yavaşlıyor ve siz de kilo almaya başlıyorsunuz. Kan grubuna göre zayıflamakBu nedenle kan gruplarına uygun yiyecekleri seçmek çok önemli. Bu şekilde beslenmenin kilo vermeye yaradığı gibi sağlıklı olmayı da sağlayacağına inananlar çoğunlukta. Kan grubuna göre diyet uygulamasının ana hatlarına bir göz atalım. A GrubuEtten uzak durmalısınız. Mide asidiniz az olduğu için etli besinleri sindirmeniz güç olur. Süt ve sütlü yiyecekleri de azaltmaya dikkat edin. Karbonhidratlı besinlere ağırlık verin, bol bol sebze yiyin. Kahve sizin için uygundur. Çok az miktarda şeker ve çikolata yiyebilirsiniz, ama portakaldan uzak durun. O GrubuProteinli besinlerle beslenmelisiniz. Karbonhidratlı besinleri sofranızdan uzak tutmalısınız. Tahıl ürünleri size uygun değildir. Düzenli olarak, ama çok az miktarda et yiyebilirsiniz. Midenizdeki asit oranı yüksek olduğu için eti sindirebilirsiniz. Patates ve patlıcan yemeyin. B GrubuEt, süt ürünleri ve yeşil sebzeleri yemek listenizde bulundurun. Fakat ekmekten uzak durun. Buğday sindirim sisteminizin çalışmasını ve metabolizmanızı yavaşlatır. Bol miktarda balık yiyebilirsiniz. Ama midyeden uzak durun. AB Grubu Az miktarda şeker ve çikolata yiyebilirsiniz. Kırmızı şarap ve kahve içebilirsiniz. Deniz ürünlerine ve sütlü ürünlere sofranızda yer verebilirsiniz. Pirinç ve sebzeler de sizin için uygundur. Portakal midenize zarar verebilir.