Kale, mutfağa 10 milyon Euro yatırdı, evin kalbine girdi

Güncelleme Tarihi:

Kale, mutfağa 10 milyon Euro yatırdı, evin kalbine girdi
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 15, 2008 00:00

Kale Grubu, Çanakkale Seramik, Kalebodur, Kalekim, Kaleterasit, Kaledekor gibi markaların yanına, mutfak sektöründe Kaleplus’ı konumlandırdı. Kale Grubu Başkanı Zeynep Bodur Okyay, "Banyoda bir numarayız. Kaleplus ile mutfağa da girdik" dedi. Seramik Grup Başkanı Tarık Özçelik ise "Evin kalbine girdik" ifadesini kullandı.

YAPI sektöründe 50 yılı aşkın deneyime sahip Kale Grubu, banyo ve yapı ürünlerindeki markalarının yanına, "evin kalbi" olarak gördüğü mutfak mobilyalarında Kaleplus markasını da ekledi. Kale Grubu Başkanı Zeynep Bodur Okyay, "Çok düşündük, birçok isim gündeme geldi ama, mevcut markalarımızı ve ürünlerimizi tamamladığını düşünerek ’Kale artı’ yani ’Kaleplus’ dedik. Kale artı da diyebilirdik. Söylemesi daha kolay diye ’Bu kez de söyle olsun’ dedik ve bu ismi uygun gördük" ifadelerini kullandı.

Yeni tesis kuruldu

Zeynep Bodur Okyay, "Daha önce markalı mutfak mobilyaları pazarıda bir dünya markasıyla birlikte çalışmıştık. ancak bu kez kendimiz üretip aksilik durumunda kontrolü elimize almak istedik. Kaleplus’ı da mevcut markalarımızın üzerine, bir artı olarak konumladık" dedi. Kale Grubu Seramik Grup Başkanı Tarık Özçelik, Kaleplus ürünlerinin Bandırma’da 10 milyon Euro yatırımla kurulan fabrikada üretileceğini belirterek, "Kalekim, Mavikale, Kaleterasit, Çanakkale Seramik gibi lider markalarımız var. Kaleplus ile de mutfak mobilyaları sektöründe 4 yıl içinde yüzde 10’luk pazar payı hedefliyoruz" diye konuştu.

4 yılda yüzde 10 pay

Sektörde aslında 20 bin rakipleri olduğunu ifade eden Tarık Özçelik, şunları söyledi: "Kaleplus ile evlerin kalbi olarak gördüğümüz mutfaklara da giriyoruz. Bütün marangozlar mutfak mobilyası üretiyor. Bu anlamda, 20 milyon rakibimiz var. Markalı mutfak mobilyaları pazarında ise hedefimiz 4 yılda yüzde 10’luk paya ulaşmak. 5-6 aydır deneme üretimi yapıyoruz. Yılda 30 bin adet panel mutfak mobilyası üretebileceğiz. Bandırma’daki fabrika 100 bin metrekare arazi üzerinde 10 bin metrekare kapalı alana sahip. Uluslararası standartlarda üretim yapıyoruz. Bu yıl sonuna kadar 12 milyon YTL ciro hedefliyoruz. 2009 hedefimiz ise 24 milyon YTL’lik ciro. Mutfağı ailelerin buluşma noktası olarak görüyoruz. Araştırmalarımıza göre, mutfaklarda ailelerin geçirdiği zaman artıyor. Mutfak alanları büyüyor. Mutfaklar gazete okunan, televizyon seyredilen mekanlar oldu. Aileler için mutfak, adeta kafe özelliği taşımaya başladı."

Ev hanımları ’tadilat uzun sürecek’ diye çekingen davranıyor

KALE
Seramik Grubu Başkanı Tarık Özçelik, ev hanımlarının mutfak tadilatına, işin çok uzun süreceğini, söz verilen zamanda bitirilmeyeceği korkusuyla sıcak bakmadığını ifade ederek, "Biz, anahtar teslim mutfak yapacağız. Satın almadan ve montaj işlemine kadar var olacağız. Mutfakları da, söz verdiğimiz süre içinde bitirip teslim edeceğiz" dedi. Özçelik, müşteri memnuniyeti hedeflediklerini ifade ederek, "Güleryüzlü hizmetle, işin sonunda müşterinin de yüzünü güldüreceğiz. Banyodaki liderliğimizi mutfağa taşımak istiyoruz" ifadesini kullardı.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!