GeriHürriyet Cumartesi 2018’e ışıl ışıl merhaba
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

2018’e ışıl ışıl merhaba

2018’e ışıl ışıl merhaba

Bu ara insanın içinden en çok sokaklara çıkmak geliyor. Çünkü altınlar, gümüşler, kırmızılar, ışıklar, paketler, kar manzaraları anında tazeliyor, gülümsetiyor. Bu hafta, yeni yılı cıvıl cıvıl karşılamaya hazırlanan vitrinlerin en iyilerini bir araya getirdik.

VAKKO
‘Cadde’ye ruh katıyor
Marka bu yıl Fransız tasarımcı Marie Nexer’le çalışmış. Hareketli ve teatral vitrinler, kış ve kayak ağırlıklı dört temadan oluşturulmuş. Jüri üyelerimiz markanın üç mağazasını (Akmerkez, Zorlu, Suadiye) aday gösterdi, ipi göğüsleyen Bağdat Caddesi oldu. Aytül Ayke Fıratoğlu, Vakko Suadiye için, “Her sene kesinlikle ziyaret edilmesi gerek, yılbaşı atmosferini bire bir yaşıyorsunuz” diyor. Oğuzhan Coşkun’a göre de marka, tarihi binayı dev bir hediye paketi gibi gösterdiği düzenlemeyle, eski cazibesi kalmasa da Bağdat Caddesi’ne renk katmayı başarıyor. Ayrıca 21 Aralık’a kadar çeşitli grup ve koro performansları var.
SUADİYE, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

BEYMEN
Tema ‘Hediye Fabrikası’
Beymen her sene yılbaşı vitrin düzenlemeleri merakla beklenen markalardan. Görsel Düzenleme ekibinin hazırladığı ve teması ‘Hediye Fabrikası’ olarak belirlenen vitrin İstinyePark’ta yer alıyor. Jüri üyelerimizden Güneş Güner’in ‘en neşeli’ bulduğu düzenleme bu oldu.
İSTİNYEPARK AVM, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

LOUIS VUITTON
Sanat eseriyle buluşma
Amerikalı heykeltıraş ve ressam Jeff Koons’un imzası, marka için tasarladığı Masters koleksiyonun ardından bu kez vitrinlerde karşımıza çıktı. Jüri üyemiz Zeynep Yapar, “Koons’u ağırlayan Louis Vuitton, mağazacılık ve sanat galerisi konseptlerini kesiştirerek günü yakalayanlardan” diyor.
ZORLU AVM, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

HARVEY NICHOLS
Milenyum renkleri
Demsa Group Görsel Düzenleme ekibi “Parti temamızı vitrinlere yansıttık” diyor. Jüri üyemiz Oğuzhan Coşkun’dan dinleyelim: “Herkes vitrinlerinde gold kullanırken daha milenyum renklerini tercih etmişler. Yerdeki fuşya yılbaşı süsü detayı da farklılık katmış.”
KANYON AVM, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

HERMÈS
Benimle oynar mısın?
Hermès’in her mağazasının vitrini farklı tasarlanıyor. Genel senelik konseptler merkez tarafından belirlenip markanın Türkiye’deki pazarlama ve halkla ilişkilerinden sorumlu olan Metin Gürsoy tarafından sanatçı Ceyda Balaban’a aktarılıyor. Bu yılki mesajları ise ‘Haydi Oyuna’.
NİŞANTAŞI, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

MUDO
Herkese lazım
Marka ‘Herkese, her sene Mudo’ fikriyle ilerleyip bu sloganı tüm iletişim mecralarına yansıtmış. Geometrik desenli bir duvar kâğıdı tasarlayıp modern bir yılbaşı ev temasına yoğunlaşmışlar. Her eve hediye olarak girebilmek için de tüm ürünleri vitrine hatta yılbaşı ağaçlarına taşıyorlar.
ALSANCAK, İZMİR

2018’e ışıl ışıl merhaba

GİZİA GATE
Mesajınız var
Gizia Gate görsel ekibinin tasarladığı vitrinde mix/match (karıştır/yakıştır) trendine gönderme yapan kombinasyon önerileri ön plana çıkarılmış. Neşeli, genç ve dinamik bir tema olması için uçan balon efekti veren yüzlerce pleksi, metalik balon kullanılmış. Bir de dev yeni yıl mesajı.
NİŞANTAŞI, İSTANBUL

2018’e ışıl ışıl merhaba

TEPE HOME
Evdeymiş gibi...
Alışılmışın dışına çıkan tasarımlar ilgi çekiyor ama yılbaşı her zaman daha fazla altın, gümüş, ışık, yanardöner süsler demek. İşte iyi bir örnek... Bilkent’teki Tepe Home hem iç açıcı vitrin düzenlemesiyle dikkat çekiyor hem de kendi evinizi gönül rahatlığıyla süsleyebilmeniz için gerekli her şeyi sunuyor.
BİLKENT, ANKARA

2018’e ışıl ışıl merhaba

KARACA
Sıcak sofralar
Marka bu yıl vitrinlerinde kar temasını öne çıkarmış. Yılbaşı deyince herkesin aklına gelen kırmızı ve yeşilin yanı sıra kraft ve ‘gold’ renkler de tasarımlara zenginlik katmış. Yılbaşı ağacının eşlik ettiği sofraları canlandıran, iç ısıtan düzenlemeyi Türkiye’ye yayılmış birçok mağazasında görmek mümkün.
MAVİBAHÇE AVM, İZMİR

2018’e ışıl ışıl merhaba

MACKENZIE-CHILDS
Yeni heyecan
Dünyadaki ikinci MacKenzie-Childs mağazası, bu sene ilk yılbaşı vitrinini yaptı. Kullanılan tüm ürünler markanın renkli dünyasına ışık tutan parçalar. Bir evin girişinin yansıtıldığı temada görsel bütünlüğü tamamlamak için dış cephe, beyaz ağaç dallarıyla giydirilip ışıklandırılmış.
NİŞANTAŞI, İSTANBUL

Görsel mağazacılık uzmanı, stil danışmanı ve sektör profesyonellerinden oluşan jüri seçti

Aytül Ayke Fıratoğlu - İletişim danışmanı
Güneş Güner - İmaj ve renk danışmanı
Ece Sükan - Hürriyet stil yazarı
Sinan Öncel - Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı
Oğuzhan Coşkun - Görsel mağazacılık ve moda perakendesi eğitmeni
Mine Erkan - Görsel mağazacılık danışmanı ve eğitmeni
Başak Dizer Tatlıtuğ - Hürriyet stil yazarı, stil danışmanı
Aslı Barış - Hürriyet stil yazarı
Zeynep Erdoğan - Tasarımcı
Zeynep Yapar - Vogue Türkiye Yazıişleri Müdürü

 


Yorumları Göster
Yorumları Gizle