Her yol seksapele çıkar

Güncelleme Tarihi:

Her yol seksapele çıkar
Oluşturulma Tarihi: Nisan 12, 2003 00:00

Nasıl ki daha düne kadar; ‘‘her yol Bağdat'a çıkar’’dıysa, her pop starının yolu da önünde sonunda ‘‘seksapel bulvarı’’na varıyor. Müzik áleminin, nedense bugüne dek bir türlü hak ettiği noktaya vasıl olamamış ‘‘hoş çocuk’’u Emre Altuğ da, nihayet ‘‘Gidecek Yerim Mi Var?’’ diyerek, dümenini o yöne çark etmiş, cinsel cazibesinden nemalanma yoluna sapmış bulunuyor.Altuğ'un son albümünün çıkış parçası olan Gidecek Yerim Mi Var'a çekilen klibi, bir kadının (Burcu Mazur) yönettiği nasıl da belli... Herhalde, adresi málûm olduğu hálde kimsenin işlemeyi akıl edemediği bir altın madeni bulmuşçasına sevinmiştir klibi yaparken Mazur.Neydi yani şimdiye dek çekilen o İbret-i Alem'ler, Olmuyor'lar falan?.. Emre Altuğ gibi malzeme bulmuşsun, adamı mütemadiyen kalın mı kalın balıkçı yaka kazaklara gömmenin ne álemi var Allah aşkına?.. Olacak iş mi?Burada altını bir kez daha çizmek isterim ki yakışıklı pop yıldızlarımızın kliplerinin kadın yönetmen gözüyle çekilmesinde sonsuz faideler vardır; nokta...Neyse...O vahim tabirle SLOW (Allah aşkına, onyıllardır şu janra bir Türkçe tabir bulunamayışını biri bana izah eder mi?) bir parça olan ‘‘Gidecek Yerim Mi Var?’’ kliplerin vazgeçilmez ‘‘tutkulu aşk’’ senaryosuna dayanıyor: Esas Kız ile Esas Oğlan birbirlerine vurgundur ama aralarında çözümsüz birtakım sorunlar mevcuttur. Dolayısıyla Esas Kız ve Esas Oğlan, bir sahnede tutkuyla sevişirken, diğer sahnede tutkuyla dövüşürler... Sonunda mevzu, Esas Kızın valizini toplamasına kadar varır. Esas Oğlan onu durdurmaya çalışırken, tabii ki valizin kapağı açılır, kıyafetler ortaya saçılır... Esas Kız, bu arada slow-motion çekimlerle dizlerinin üzerine, kanepeye falan çöker, elleriyle yüzünü kapatarak gözyaşı döker, hüzünlü parmaklarını, hüzünlü saçlarından geçirir... Esas Oğlan aynı zamanda şarkının icracısı olduğundan, arada bir de kamerayla sevişmek suretiyle sözleri terennüm eder.Yalnız, Tarkan model saçları ve Tarkan model atletiyle, Tarkan model bir seksapel konuşturan Emre Altuğ, Hüp'ün klibi yüzünden Tarkan'ın başına gelenlerden kendine ders çıkarmış olacak. Zira, muhtemelen RTÜK'le başı derde girmesin diye, gayet harlı bir aşk öyküsü anlatılıyor olmasına rağmen, Esas Kız'ı kesinlikle dudaklarından öpmüyor. Daha ziyade Şoray kuralları çerçevesinde yaşanan bir aşkın melodisine kulak kabartıyoruz... Yani: Gözleri dikerek ve dudakları kabartarak, 80'li yıllar Ahu Tuğba filmlerindeki gibi, boyundan öpücük almalar, ense ve saç koklamalar... İlle de erotik bir detay arayanlara, Altuğ'un omzundaki, sık sık zum yapılan üç çentikli tırnak izlerini tavsiye ederiz...Anladığımız ve umduğumuz kadarıyla bu albüm, duru bir sesi, sıcak bir gülüşü, son derece yakışıklı bir siması, mütevazı bir tabiatı ve nihayet ‘reşit’ bir klibi olan Emre Altuğ'un, rötarlı tarifeden de olsa, starlık mertebesine ulaşmasına olanak tanıyacak.Eh, hakkıdır...Málûm; düşmüş de olsa, her yol hálá Bağdat'a çıkıyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!