Geleceğin Britney Spears’ı

Güncelleme Tarihi:

Geleceğin Britney Spears’ı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 24, 2006 00:00

Geleceğin Britney Spears’ı olarak gösterilen, 17 yaşındaki Amerikalı pop yıldızı Kaci Brown ile Baselworld 2006 Fuarı’nda görüştük. Guess saatlerinin Faces to Watch projesinin tanıtımı için fuara katılan Brown, "Şarkı söyledikçe yaşadığımı hissediyorum" diyor.

Universal Müzik’in genç sesi Kaci Brown, İsviçre’nin Basel kentinde 30 Mart-6 Nisan tarihleri arasında düzenlenen saat ve takı fuarı Baselworld 2006’da Guess saatlerinin Faces to Watch projesi kapsamında canlı performans sergiledi. Fuarda, Guess saatlerinin sınırlı sayıda ürettiği Kaci’nin Instigator albümüyle aynı adı taşıyan saat modelinin de tanıtımı yapıldı. Kaci Brown, röportajımızda müzik kariyeri hakkında önemli açıklamalarda bulundu.

ç yaşından beri şarkı söylediğiniz hatta canlı performans sergilediğiniz doğru mu?

Evet, doğru. Her Teksaslı gibi country şarkıları söylüyordum. Çok küçük yaşlardan itibaren piyano ve gitar çalıyorum. 11 yaşından itibaren de kendi şarkı sözlerimi yazmaya başladım. İlk albümümü 13 yaşında yaptım. Ancak 11 Eylül saldırıları yüzünden albümü piyasaya çıkartamadık. Unbelievable singel’ı çıkana kadar çok uğraştım. Doğrusu şu anda burada olmak insana bütün yorgunluğunu unutturuyor.

- Klasik bir soru olacak ama müzik size ne ifade ediyor?

Müzik benim her şeyim. Benim için şarkı söylemek yaşamakla eş değer. Şarkılarımı genelde kendim besteliyorum. Böyle olunca da söylediğim şarkılar hep hayatımdan izler taşıyor. Kimi zaman hüzünleniyorum kimi zaman da mutlu oluyorum. Şarkı söyledikçe yaşadığını hisseden bir insanım.

- Birçok modeli yıldız yapan Guess saatlerinin yeni yüzü olmak nasıl bir duygu?

Guess saatlerinin sağladığı sponsor desteği kariyerim için büyük bir şans. Guess saatleri sayesinde müziğimi daha geniş kitlelere ulaştıracağıma inanıyorum.

- Çocukluğunuzdaki düşlerinize yaklaştığınızı düşünüyor musunuz?

Her çocuğun hayalleri vardır. Benim tek bir hayalim vardı o da; evrensel boyutlarda bir şarkıcı olmaktı. Çocukluğumdan beri bunun için çabaladım ve şu anda Avrupa’dayım.

- Avrupa’ya ilk kez geliyorsunuz değil mi?

Evet. Bu gezi benim için güzel bir deneyim oldu. Burada Teksas’taki yaşantımdan farklı bir yaşamla karşılaştım. Amerika ile Avrupa arasında büyük farklar var. Avrupa’da daha steril ve rahat bir yaşam var, ama her şey çok pahalı (Gülüyor).

- Takacağınız Guess saatler hakkında mutlaka fikrinizi alıyorlardır.

Öncelikle şunu söyleyim Guess’in tarzı ile benim tarzım arasında büyük bir uyum var. Guess ile ilk çalışmaya başladığımda onlara tarzımı açıkladım. Ve takacağım saatlerde tercih edeceğim dizaynları anlattım. Onlar da bana bir sürü saat önerdiler ve beğendiklerimi takmaya başladım. Zaten Guess’in çok farklı tarzlarda dizayn edilmiş saatleri bulunuyor. Bu arada hemen belirteyim Instigator adlı albümümle aynı adı taşıyan yeni bir saat modeli piyasa sürülecek.

- Geleceğe dair planlarınız neler?

Daha 13 yaşından itibaren kendi şarkılarımı bestelemeye başladım. Yani müzik açısından benden beklenenin fazlasını veriyordum. Şimdi daha fazla çalışıyorum. İnsanların beni yeni Britney Spears olarak göstermesi benim için büyük bir onur.

Avrupa’da beşinciyiz

Guess saatleri Türkiye Temsilcisi İmaj Saat’in sahibi İbrahim Tetik, Guess saatlerinin 1994 yılından beri Türkiye’de distribütörlüğünü yapıyor. Dünyada yılda 9 milyon adet Guess saatinin satıldığını açıklayan Tetik; "İmaj Saat, yılda 35 bin Guess ve 16 bin Guess Collection satıyor. Türkiye’de 220 bayimiz var. Guess satışlarında Avrupa’da ilk beşin içindeyiz" dedi. İmaj saat olarak Callanen International grup içinde M Arc Ecko ve Nautica markalarını da pazarladıklarını belirten Tetik şunları söyledi: "M Arc Ecko iki yıldır Türkiye’de ama satış rakamlarıyla büyük gelecek vaat ediyor. Nautica ise beş yıldır Türkiye’de ve yılda 11 bin satıyor".

Türkler en seçkin müşterilerimiz

Guess saatlerinin Ceo’su Cindy Livingston da önemli açıklamalarda bulundu. Guess’in 22 yıldır saat piyasasının içinde olduğunu belirten Livingston; "Modayı ve yeni trendleri yakından takip ediyoruz. Genç ve yaratıcı modeller yaratmak ana hedefimiz. Tüm dünyada 22 tasarımcımız var. Yeni fikirler elde etmek için yılda üç kere dünyayı dolaşıyoruz. Tokyo, Paris, Londra, Milano gibi şehirlerdeki moda akımlarını yakından takip ediyoruz. Çünkü biz global bir firmayız" dedi. Livingston, Guess’in Türkiye pazarındaki yeri hakkında da açıklamalarda bulundu: "70’i aşkın ülkede distribütörümüz var. Avrupa ve Asya’da büyük yatırımlarımız var. Türkiye, Avrupa ve Asya arasında bizim için bir köprü vazifesi görüyor. Türkiye, Guess’in en çok satıldığı ülkelerden birisi. Özellikle yeni tasarımlarımız ülkenizde büyük ilgi görüyor. Türk insanı modayı çok yakından takip ediyor. Türkler en seçkin müşterilerimiz arasında yer alıyor".
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!