GeriKelebek Corio, erkeklere He by Mango’yu, çocuklara SMYK’yı getiriyor
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    1
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Corio, erkeklere He by Mango’yu, çocuklara SMYK’yı getiriyor

Corio, erkeklere He by Mango’yu, çocuklara SMYK’yı getiriyor
refid:8852229 ilişkili resim dosyası

Hollandalı gayrimenkul yatırım şirketi Corio, Ankara’da gerçekleştirdiği Ankara 365 alışveriş merkezi ile iki yeni markanın Türkiye pazarına girmesini sağlayacak.

Şu an bazı Mango mağazaları içinde ayrı bir bölümde tüketicisiyle buluşan Mango’nun erkeklere yönelik markası He by Mango, 365 alışveriş merkezinin tamamlanmasıyla birlikte ağustos ayından itibaren ilk kez kendi özel mağazası ile hizmet vermeye başlayacak. 365 Alışveriş merkezi ayrıca Polonya’nın lider çocuk hipermarketi SMYK’yı da Türkiye pazarına sokacak. En az 1500 metrekarelik mağazalarda faaliyet gösteren SMYK mağazasıyla birlikte kendi markaları olan Cool Play ve Smiki’yi de getirecek.

He by Mango’da ilk mağaza

Kadın hazır giyimi ile dünya devi olan İspanyol Mango, erkekler için hazırladığı koleksiyonunu He by Mango adıyla 15 Mart’tan bu yana satışa sunuyor. Avrupa ve ABD’de seçilmiş 100 mağazada satışına başlanan bu erkek koleksiyonu Türkiye’de de İstanbul Bahariye ve Nişantaşı mağazalarında tüketicisiyle buluştu. He By Mango 60 bin metrekarelik alan üzerine kurulan 365 Alışveriş Merkezi ile Türkiye’de ilk kez kendi mağazası ile faaliyet göstermeye başlıyor. Tişört, pantolon, jean, deniz kıyafetleri, ayakkabı ve aksesuvarlar gibi kategorilerde satışa sunulan He by Mango’nun başarısı Mango’nun özel mağaza açma kararını tetikledi.

Çocuklar için her şey

Polonya’da 1952 yılından bu yana faaliyet gösteren SMYK, oyuncaktan giyime çocukların her türlü ihtiyacına cevap veriyor. En az 1500 metrekarelik mağazalarda faaliyet gösteren SMYK Almanya, Polonya, Rusya ve Ukrayna’da toplam 60 mağazasıyla hizmet veriyor. 0-14 yaş grubu çocuklara yönelik SMYK "Çocuklar için her şey" sloganıyla tanınıyor. Çocuklara ayrılmış boyama ve oyun alanlarının da yer aldığı SMYK’nın Cool Club markalı ayakkabıları ve SMIKI markalı kendi ürettiği oyuncakları da bulunuyor.

Uzun görüşmeler yaptık

Özellikle Polonya’lı SMYK’ya Türkiye’yi tanıtmak konusunda uzun süre uğraş verdiklerini söyleyen Corio Türkiye İcra Kurulu Başkanı Koray Özgül, yeni markaların geliş sürecini şu şekilde anlattı: "İki firmayla da uzun görüşmelerimiz oldu. Özellikle Polonyalı SMYK Türkiye pazarını hiç tanımadığı için ona burayı anlatmaya çalıştık. Lojistik ve projeyi beğendiler ve girmeye karar verdiler."

Alışveriş merkezleri ’mayın tarlası’ gibi

TÜRKİYE’de alışveriş merkezleri konusunun mayın tarlasına döndüğünü söyleyen Koray Özgül, "Bir zamanlar peş peşe, yan yana açılan petrol istasyonlarının ardından şimdi de alışveriş merkezlerinde aynı durum oluşmaya başladı. CGI ile aynı dönemde Türkiye pazarına ilk giren yabancı yatırımcı biziz. Biz de Anadolu’ya yöneldik" dedi.

Yüzde 58 ’yatırım yaparım’ dedi

TÜRKİYE Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Derneği’nin de (AMPD) bağlı olduğu ICSC (Uluslararası Alışveriş Merkezleri Birliği) toplantısında Türkiye, Romanya ve Portekiz’in en fazla konuşulan ülkeler arasında yer aldığını söyleyen Koray Özgül, "Avrupa merkezli alışveriş merkezi yatırımcıları toplantının sonunda nereye yatırım yapmak istersiniz sorusuna bir anketle cevap verdi. Ankette Türkiye’ye diyenlerin oranı yüzde 58 olurken yüzde 22 Romanya, yüzde 22’de Portekiz çıktı. Yatırımcıların Türkiye ilgisi oldukça büyük" dedi.

Hem oyun hem alışveriş

AİLELERİN alışveriş yaptıkları sırada çocuklarını gözetim altında tutulacağı özel oyun alanlarına bırakmalarına da fırsat sağlayan SMYK’nın bir de Teddy Bear fabrikası yer alıyor. Çocuklar malzemeleri kullanarak kendi pelüş oyuncaklarını istedikleri şekilde yaratıyor.

Yorumları Göster
Yorumları Gizle