GeriKelebek Akşama daha fazla anlayış var
Paylaş
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Akşama daha fazla anlayış var

Gizli duyguların ortaya çıkacağı bir dönem. Değiştirici ve yenileyici olaylar hem duygusal, hem de zihinsel açıdan zorlayıcı olacak.Aynı zamanda yaratıcı fikirlerin ve sürpriz gelişmelerin açığa çıkacağı bu devre içinde sanatsal faaliyetler hız kazanıyor. Sabah saatlerinde hissedilen gerilim öğleden sonra azalacak. Sakin ve tedbirli olma ihtiyacının artacağı akşam saatlerinde daha anlayışlı ve sabırlı olmak mümkün.Değişime zorlayan olaylarBaşka şeyler düşünüp bambaşka şeyler söylediğiniz oldu mu? İşte, öyle bir dönemin içindeyiz. Merkür-Uranüs arasındaki sert etkileşim zihin faaliyetini arttırıyor fakat aynı zamanda istenmeyen davranışların ortaya çıkmasına da neden oluyor. Özellikle düşünmeden yapılan konuşmalar sonucunda ortaya çıkan durumlar oldukça ilginç sonuçlar doğurabiliyor. Bu dönem meydana gelen olaylar ve iletişimde açığa çıkan aksamalar karşısında anlayışlı davranmak gereken bir dönem. Aslında Merkür-Uranüs arasındaki sert etkileşim çözülmeye başladı. Fakat etkisi hálá devam ediyor. Aniden ortaya çıkan durumlar ve skandallara neden olabilecek konuşmalar düşüncelerin büyük bir hızla değişmesine yol açabilir. Gökyüzünün bu konumundan en fazla etkilenenler, başta Başak ve Balıklar olmak üzere İkizler ve Yay burçlarının ilk on günlük devresinde doğanlar ile yükselen, Ay veya kişisel gezenleri (Merkür, Venüs, Mars) bu burçlarda doğanlar...Aklınızdan geçenleri söylemeden önce bir kez düşünün. Duyduklarınızın doğru olup olmadığını araştırmadan tepki göstermeyin. Olaylar düşünce biçiminizi değiştirmeye zorluyorsa, düşüncelerinizi değiştirmek için gayret gösterin. En azından kendinizi karşınızdaki kişinin yerine koyarak ve onun durumunu düşünerek yaptıklarını değerlendirin. Sadece kendinize göre değerlendirmeler yapmaktan vazgeçin. Zaten meydana gelen olayların nedeni de bu! Yani düşünce sisteminizi değiştirmeniz için...Kendinize kızmaktan veya karşınızdaki kişinin söylediklerine takılmaktan vazgeçip, içinde bulunduğunuz durumu değerlendirin. Olayların sadece tek bir yanını değil, bütün diğer açılarını düşünmeye ve anlamaya çalışın. Kendinizi veya diğer insanları suçlamak yerine, meydana gelen olayın öncesinden başlayarak gelişim sürecini düşünün. Ve düşünce biçiminizi değiştirme zamanınız geldiğinin farkına varın.Ve en önemlisi de kendinizi yaşadığınız olaya kaptırmayın. Yoksa karmaşık düşünceler içinde bocalarken sinirleriniz zayıflar ve düşünceleriniz daha da karışır. Bunun sonucunda hem işler karışır, hem de sağlık sorunları ortaya çıkar.Bu dönem dikkatinizi yükseltmek ve düşüncelerinizi düzenlemek için beslenmenize özen göstermeniz gerekiyor. Özellikle sinirleri zayıflamış olanların hem uyku düzenine, hem de kuvvetli besinler almaya ihtiyacı var. B vitaminleri içeren besinler almaya özen gösterin. Özellikle yoğurt ve süt çok iyi gelecektir. Ayrıca limon kokusu, bol limonlu nane çayı ve günde bir kez içeceğiniz biberiye çayı hem zihninizi berrak hale getirir, hem de daha iyi düşünebilmenizi sağlar. Sağlıklı düşünmeye başladığınız zaman olayları bir kez daha gözden geçirirseniz, hem olayları, hem de ne yapmanız gerektiğini anlayacaksınız.