Dijitalleşen dünyada farklılaşmak için neler yapmalısınız?

Güncelleme Tarihi:

Dijitalleşen dünyada farklılaşmak için neler yapmalısınız
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 20, 2018 10:01

Her geçen gün tüm işlerimizi daha fazla dijital ortamda çözmeye başlıyoruz. Peki dijital dünyada farklılaşmak için neler yapmalısınız?

Haberin Devamı

Dünya giderek dijitalleşiyor. Dijitalde yer almak ise hem daha fazla insana hem de hedef kitlenize ulaşmanızı sağlıyor. Dijital dünyanın faydalarından yararlanmak ve farkınız ile rakiplerinizin önüne geçmek için de bazı servisleri etkili bir şekilde kullanmanız gerekiyor.

Prestij için web sitesi

Dijitalleşen dünyada hem işletmeniz ve ürünlerinizi tanıtmak hem de satış yapmak için bir web sitenizin olması gerekiyor. Söz konusu web sitelerini aynı gerçek hayattaki dükkanların sanal hallerine benzetebiliriz. İstediğiniz domain adını seçerek alacağınız web sitelerini düzenlerken sizi farklı kılacak bazı önemli noktaları göz önünde bulundurmanız da oldukça önemli. Bunlar kolay ulaşılabilir adres ve telefon bilgileri, detaylı bir menü seçeneği ve site içi arama çubuğu gibi pek çok ögeyi kapsıyor.

Haberin Devamı

Google Adwords

Dijitalde yer alan bütün işletmelerin kullanması gereken Google reklamları ile hedef kitlenizi ve potansiyel müşterilerinizi bulabilir, onlara yönelik reklam yapma şansını yakalarsınız. Google’ın sunduğu pek çok reklam fırsatından size uygun olanı seçmeniz ve doğru bir optimizasyon ile müşterilerinize ulaşmanız işletmeniz için oldukça avantaj sağlar.

İlgi çekici ve farklı kampanya fikirleri

Dijitalde yer aldınız ve müşterileriniz gelmeye başladı. Müşterilerinizi arttırmak, halihazırda sahip olduklarınızı korumak ve satışlarınızı arttırmak için çeşitli kampanya ve promosyon seçeneklerine web sitenizde yer vermeniz size dijitalde rakiplerinize karşı avantaj sağlayacaktır.

Sosyal medyasız olmaz

Milyonlarca insan her gün sosyal medyanın içinde. Bu durum da sizi dijitalin bu alanına taşımak için yeterli bir gösterge. İşletmenizi Facebook, Twitter, Instagram ve  Linkedin gibi sosyal medya platformları ile daha görünür kılabilir ve bu alanlara reklam vererek hedef kitlenize daha görünür olabilirsiniz.

Sosyal medyada etkili olmak

Markanız ya da işletmeniz için sadece bir sosyal medya hesabı açmanız yetmez. Rakipleriniz arasında sıyrılmak ve farklılaşmak için mutlaka bu platformlarda yaratıcı ve tanıtıcı fotoğraf, video ve tanıtım gibi içeriklerinizi sık sık güncellemeniz gerekir.

SEO gücü

Haberin Devamı

Anahtar kelimeler ile arama motorlarına üst sıralarda yer almak için SEO kullanılır. Bu pazarlama stratejisi, diğer reklam tercihlerinden daha uzun bir sürede etkisini gösterir ancak doğru taktikler oldukça etkilidir.

E-posta ile bilgilendirme

Dijital dünyada önemli bir yeri olan e-posta yolu ile hedef kitlenizi ya da potansiyel müşterilerinizi, sunduğunuz fırsatlardan haberdar etmek için mail kaydına teşvik etmelisiniz. Bu sayede kampanya ve promosyon gibi özel fırsatlardan ve ürünleriniz ile ilgili diğer gelişmelerden haberdar olmalarını sağlarsınız.

İçerik oluşturma

Son dönemde değeri oldukça artan dijital içerik, bilgilendirme için en önemli kaynaklardan biri. Web sitenizde yalın ve pazarlamaya uygun bir dil ile yazılmış içerikler, müşterileriniz ile doğru bir iletişim sağlayacaktır. Ayrıca web sitenizde farklı, eğlendirici ve bilgilendirici içeriklerin de bulunması müşterilerinizin sitenizde daha fazla zaman geçirmesiniz sağlar.

BAKMADAN GEÇME!