Keçili'den reklam cirosu itirazı

Hürriyet Haber
27.03.1999 - 00:00 | Son Güncelleme: 27.03.1999 - 00:01

Tanıtım Sektörü Eşgüdüm ve Araştırma Derneği (TASEAD) Yönetim Kurulu Başkanı Nail Keçili, Reklamcılar Derneği'nin (RD) dernek üyesi şirketlerin cirolarına ilişkin yaptığı açıklamada yer alan hatalı rakamların, ‘‘İtibarını müdafaa ve muhafaza etmeye çalıştıkları reklamcılık mesleğine zarar verdiğini’’ belirtti. Keçili, yazılı açıklamasında, RD tarafından derneğe üye reklam ajansı cirolarının açıklanmasında yapılmış olan ‘‘Çok ciddi ve mesleğin itibarını zedeleyici farklı değerlendirme hatalarını’’ daha önce RD'ye hatırlatmış olmalarına rağmen, derneğin bu hatalı ciroları açıkladığını ifade etti. Keçili, açıklamasında Reklamcılar Derneği'nin sıralamasında yer verilmeyen Cenajans cirosunu da açıkladı. Keçili, Cenajans Grey Reklamcılık'ın 22.6 trilyon liralık 1998 yılı cirosuyla Güzel Sanatlar/Bates'ten (cirosu 24 trilyon lira) sonra ikinci olduklarını söyledi.



Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı