« Hürriyet.com.tr
MENÜ

“Kartal Yuvası”na yeni anlayış geliyor

Beşiktaş Kulübü'nün lisanslı ürünlerini satan Kartal Yuvası mağazalarından sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Metin Albayrak, Kartal Yuvası mağazalarının tek tipte dizayn edileceğini belirterek, “Bundan sonra hangi mağazaya giderseniz gidin yer rengi, tavan rengi, duvar kağıdı, raf düzeni ve renkleri aynı şekilde olacak” dedi.

A.A.
SON GÜNCELLEME
Albayrak, yaptığı açıklamada, İzmir'de yenilendikten sonra tekrar hizmete giren Kartal Yuvası'nın bundan sonraki mağazalar için bir örnek olacağını söyledi.

Bugüne kadar mağazalar için belli bir standardın olmadığını hatırlatan Albayrak, şunları kaydetti: “Daha önce ekonomik durumdan dolayı herkes kendi zevkine göre yapmış. Mağazaların kurumsal bir mimari konsepte ihtiyacı vardı. Biz de bu çerçevede mimarımızla birlikte bir çalışma yaptık. İzmir de bu çerçevede yapılan ilk mağaza. Açıldıktan sonra ilk defa gördüğüm mağazaya taraftarımızın sahip çıkacağına inanıyorum. Bundan sonra hangi mağazaya giderseniz gidin yer rengi, tavan rengi, duvar kağıdı, raf düzeni ve renkleri aynı şekilde olacak. Bir kurumsallığa ihtiyacımız vardı. İzmir mağazasıyla birlikte bunu yakaladığımız için çok mutluyum.”

-Beşiktaş'a yeni mağaza-

Albayrak, yapımı süren mağazaları birer birer açacaklarını belirterek, şöyle konuştu: “Bunlardan ilkini Beşiktaş'ın merkezinde, doğduğumuz büyüdüğümüz yerde açacağız. Trabzonspor maçından önce bu mağazayı açmayı planlıyoruz. 8 katlı bir binanın 5 katı mağaza, 3 katı da lojistik ve profesyonellerin çalıştığı yerlerden oluşacak. Bunun dışında Beylikdüzü'nde ve Zorlu Center'da ve Anadolu yakasında yeni mağazalar açacağız. Anadolu'da da Samsun, Konya ve Gaziantep'te çalışmalarımız sürüyor. Bunlar bir anda olan çalışmalar değil, 2013 yılını da kapsıyor. Bu çerçevede emin adımlarla ilerliyoruz. Taraftarımızın da sahip çıkması çok önemli. Biz gücümüzü onlardan alıyoruz.”

-“FEDA” 140 bin sattı-

Kulübün futbol şubesi kurucusu Şeref Bey'in, hasta yatağında kendisine “Bu Beşiktaş seni öldürecek” diyenlere karşılık son nefesinde söylediği “Feda” sözcüğünden yola çıkarak, onun Beşiktaş'a olan sevgisini yaşatmak ve bir vefa borcu olarak hazırlatılan “FEDA” tişörtünün 140 bin satış rakamına ulaştığını bildiren Albayrak, “Zaten 200 bin hedef koymuştum. Hedefe yaklaştık. Sezonun başlamasıyla forma satışları da devreye girdi. Özellikli kırmızı formaya çok talep var. Taraftarımız kırmızı formayı özlemiş” diye konuştu.

Albayrak, Beşiktaşlılar'ın günlük hayatta giyebileceği ürün çeşitliliğinin bulunmadığını ve buna yönelik çalışmalar da yaptıklarını belirterek, “Bizi simgeleyecek ve ürünlerde çok bağırmayacak bir logo yaptık. Bunu da daha önce yaptığımız lansmanla tanıttık. Ayrıca bütün taraftarımızın beklediği çarşı ürünlerinin patentini de aldık. Bu taraftar ürün grubu adı altında da çarşı ürünleri satışta olacak” dedi.

Bunları da Beğenebilirsiniz
İlişkili Haberler