Gündem Haberleri

    Karel'den dev atılım

    Hürriyet Haber
    14.09.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Karel Telekomünikasyon turizmde yaşanan haberleşme sıkıntısına son vermek için büyük atılım başlattı

    TÜRK turizmi her geçen gün daha ileriye gidiyor. Bu artışa paralel olarak özellikle haberleşme konusunda yaşanılan sıkıntılara Karel Telekomünükasyon firması son veriyor. Özellikle sayısal işlem ağırlıklı bin 344 abonelik santralleri turistik tesislere kurararak haberleşme sorunu çözen Karel, Akdeniz bölgesinde yatırımlarına hız verdi.

    SERVİS AĞI GENİŞLETİLDİ

    Akdeniz bölgesinde geniş servis ağı ve 24 saat hizmet vermesiyle tanınan Karel, Antalya Bölge Müdürlüğü binasını da yeniden revize etti. Lara Caddesi'ndeki hizmet binasında modern bir donanım kuran ve servis ağını genişleten Karel, son yıllarda hızla gelişen haberleşme teknolojisini yakından takip ediyor.

    ISO 9001 BELGELİ

    Karel'in Türkiye'de ilklere imza attığını kaydeden Bölge Müdürü Hüseyin Akoğlu, ‘‘Tüm sistemi on-line ile kontrol ediyoruz. ISO 9001 belgesine sahip olan Karel, özellikle turizm alanında dev atılımlar yapıyor. Turizme hizmet veren dev tesislerimizin telefon santralı sıkıntısı sona erecek’’ dedi.

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNAN HABERLER

      Sayfa Başı