Kanaat önderleri bu zirvede buluşuyor

25-26 Şubat 2011 tarihlerinde gerçekleştirilecek “Türkiye İtibar Zirvesi”nde iş dünyası, kamu, medya ve iletişim sektörlerinden 24 farklı kanaat önderinin konuşmacı olarak katılacağı zirvede, “itibar” kavramı ilk kez bu kadar detaylı bir biçimde tüm yönleri ile mercek altına alınacak.

Haberin Devamı

İtibar Atölyesi tarafından İstanbul Gayrettepe Point Hotel’de düzenlenen, Başbakan Yardımcısı ve Ekonomiden Sorumlu Devlet Bakanı Sayın Ali Babacan’ın onur konuğu olarak açılış konuşmasını yapması beklenen “Türkiye İtibar Zirvesi”nde, katılımın 250 kişi ile sınırlı olacağı belirtiliyor.

Kurumların gelecek vizyonu şekillendiren üst düzey yöneticilerin izleyeceği zirvenin sözcüleri arasında çok değerli isimler var.

Saymak gerekirse, Türkiye İhracatçılar Meclisi Başkanı Mehmet Büyükekşi, Orta Anadolu İhracatçılar Birliği Başkanı Adnan Dalgakıran, Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Yılmaz Yılmaz, Destek Patent Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Yamankaradeniz, Ekonomi Gazetecileri Derneği Başkanı Celal Toprak, Marketing Türkiye Dergisi Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu, Dünya Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Hakan Güldağ, Hürriyet Daily News Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni David Judson, Cnn Türk Haber Korrdinatörü Yavuz Oğhan, İş dünyasının önde gelen isimlerinden Tufan Darbaz, Türkiye Etik ve İtibar Derneği Başkan Yardımcısı ve aynı zamanda Siemens Genel Müdür Yardımcısı Ali Rıza Ersoy, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği Başkanı Serdar Dinler, TMSF Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Adıgüzel, Erensan Grup Genel Müdürü Efkan Çeviker, Hurriyet.com.tr Pazarlama Koordinatörü Elif Bakiler, ERA Research’ten Elvan Oktar, Absent Reklam Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı Pınar Güleçyüz İşçi, AcerPro Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Acer, Manifesto Ajans’tan Gamze Koçer ve Soyak Kurumsal İletişim Müdürü Fatma Çelenk’in de aralarında bulunduğu çok sayıda seçkin isimyer alıyor.

Haberin Devamı

Türk Dil Kurumu, “itibarı” saygınlık ve güvenilirlik olarak tanımlıyor. Bu tanımı biraz daha geniş tutmak gerekirse “itibar”ı bir kişiye, kuruma ya da markaya atfedilen tüm değerlerin toplamı diyebiliriz. Yani itibar kavramı elle tutulamayan değerlerin yönetilmesi anlamına geliyor. Dolayısı ile onun yönetilmesi konusu giderek iş dünyasının gündeminde üst sıralarda yer almaya başladı.

Haberin Devamı

Çünkü itibar, elle tutulamıyor ama şirketlerin geleceğine yön veriyor. Hurriyet.com.tr’nin de medya sponsorları arasında yer aldığı zirve bu anlamda çok önemli. Kurumların gelecek vizyonunun şekillenmesinde gereksinim duydukları bilgiler bu zirvede paylaşılacak.

Zirvede öne çıkacak bir diğer konu da Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen Ocakoğlu’nun yapacağı sunum olacak. Ocakoğlu, artık ülkemizde de kurum ve markalar atfedilen itibarın bir endeks çalışması ile ölçümlenmesinin zamanın geldiğini söyleyecek ve Türkiye’de bir itibar endeksini tartışmaya açacak…

Kurumsal iletişime önem veren, markasının itibarına yön vermek isteyen kurumların profesyonelleri bu zireveyi kaçırmamalı…

Haberin Devamı

Ertan Acar’ı Hürriyet Benim Sayfam veya http://www.facebook.com/ertanacar001 ya da http://www.twitter.com/ertanacar’dan takip edebilirsiniz...

Yazarın Tüm Yazıları